חורף חם לקשיש...



חורף חם לקשיש...




בכירי ומתנדבי עמותת "שניר" זוכת מאסטר שף ונסה וידן אביטל וגדוד מילואים 8023 מיחידה פיקודית של חיל ההנדסה 801 בפיקוד צפון, במבצע חורף חם לקשישים ברחבי הארץ

בכירי ומתנדבי עמותת שניר, בראשות איש העסקים ניר שמול, ד"ר יהודית רובינשטיין סמנכ"לית העמותה ופלס"מ מגדוד מילואים 8023 יחד עם השפית וזוכת מאסטר שף עונה 8 ונסה וידן אביטל החלו בסופ"ש במבצע "חורף חם לקשיש" ברחבי הארץ.

במסגרתו, יעברו יחד עם מתנדבי העמותה בין 100 בתי קשישים ברחבי הארץ ויחלקו ארוחה חמה ומושקעת וערכה ובה שמיכה חמה ומפנקת, מפזר חום ותאורת חירום.

ניר שמול – יו"ר עמותת שניר: " העמותה ממשיכה לפעול גם במיזם זה לצמצום הפערים החברתיים במדינת ישראל והפעם בחרנו להתמקד בציבור הקשישים וניצולי השואה שחיים בתנאי דיור קשים . הפעילות שלנו בחנוכה הוקדשה במארז חורף מחמם שכולל: תנור חימום שמיכה מפנקת , תאורת חימום וארוחה חמה ".

שמול אמר למתנדבים: "זהו מהלך מרגש ופרוייקט מעצים עבור כולנו ולא פחות עבור הקשישים שנזקקו לזה, בעיקר שמדובר בפרוייקט שייתן לקשישים חורף חם".

ונסה וידן אביטל: "בימינו אפשר לומר שזה נהייה זכות להזדקן … אבל באילו תנאים? להזדקן ללא המינימום, כמו לדוגמא עם מקרר ריק או בלי אפשרות להתחמם בקור של החורף… בעייני זה בלתי נתפס. לכן, אם יש באפשרותי להביא נחמה לקשישים, לעזור להם, להיות איתם, אפילו מעט, אני לוקחת את זה כזכות גדולה!

סא"ל גיא ברקן (מי"ל) מג"ד 8023: "החיבור בין משרתי המילואים לסיוע לקהילה הינו חיבור טבעי, מדובר במשרתי מילואים שנוסף לכל המחוייבויות שלהם מתגייסים ותורמים לביטחון המדינה ומקדישים מעצמם למען אחרים"

עמותת שניר הוקמה בשנת 2010 ומיום הקמתה, שמה לה למטרה לסייע לשכבות החלשות בישראל במגוון תחומים כמו הזדמנות שווה בחינוך, סיוע כספי למעוטי יכולת לצורך תשלום עבור נושאים אלמנטריים כמו דמי שכירות, ארנונה ותשלומי חשמל, העברת סלי מזון למשפחות נזקקות ועוד. מטרת העמותה היא להיות חדר מיון לכל אותם קשישים, משפחות נזקקות, נזקקים וחיילים בודדים משוחררים. כמו כן, לספק שני סלי מזון בחודש לכל משפחה שנבדקה על ידנו ומצבה הכלכלי קשה מאד. אתר עמותת שניר: www.snir-il.org

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

עוגל'ה- ילדים אופים בכפר הילדים מל"י כרמיאל

פיליפס אוונט משיקה פתרון חדש להאכלה מבקבוק המאפשר לתינוק לשלוט בקצב ההאכלה, בדומה להנקה

מהיום קל לרדת במשקל בזכות השף הבריא