לאחר שנתיים של פיתוח: אסם נסטלה נכנסת לסגמנט חדש בעולם דגני הבוקר

אז, כהרגלה, אסם ממשיכה להפתיע, להתחדש ולהשתדרג וכיום לאחר שנתיים של פיתוח: אסם נסטלה נכנסת לסגמנט חדש בעולם דגני הבוקר, במהלך המפתיע והחדשני הושקעו כשלושה מיליון שקלים. 

עולם דגני הבוקר מתחלק לשלושה סגמנטים מרכזיים: דגני הילדים אשר מהווים 56%, דגני המבוגרים אשר מהווים 19% והקורנפלקס אשר מהווה 25% מעולם דגני הבוקר בישראל. אסם נסטלה, כשחקן מרכזי בדגני ילדים ומבוגרים, נכנסת לראשונה עם המותג FITNESS לסגמנט הקורנפלקס ומשיקה לאחר שנתיים של פיתוח קורנפלקס חדש המכיל 30% תירס מלא, ויטמינים ומינרליים - בטעם מנצח ואהוב. ההשקעה במהלך עומדת על 3 מיליון ₪ הכוללים את תקציב הפיתוח והשיווק.

אצלינו בבית דגני בוקר הינם מצרך מבוקש מאוד, כולם ככולם אוכלים , כל אחד וטעמו הוא אולם הקורונפלקס הינו הטעם שכולם אוהבים לנשנש בכל דרך ובכל צורה, הן הקטנים והן הגדולים. כאשר הגיע משלוח של קורנפלקס FITNESS החדש הפשלנו שרוולים ומיד יצאנו לטעימות- כולם ככולם הסכימו פה אחד!! זה חד משמעית הקורונפלקס הטעים ביותר שיש!!






בשנים האחרונות, ניתן לראות כי הצרכן הישראלי מחפש אחר פתרונות בריאים יותר ומזינים לארוחת הבוקר. על פי סקר שנעשה באסם נסטלה נמצא כ 67% מהצרכנים מקפידים לקרוא את רשימת הרכיבים והטבלה התזונתית. אחוז דומה, מחפשים לרכוש מזונות עשירים בסיבים תזונתיים, ויטמינים ומינרלים.

יתרון תזונתי חשוב נוסף של קורנפלקס FITNESS הוא שמנה של 30 גרם קורנפלקס FITNESS עם חצי כוס חלב מספקים 26% מהקצובה היומית של סידן ו- 42% מהקצובה היומית של ברזל לילדים בגילאי 4-8.

כשרות: בד"ץ שארית ישראל, חתם סופר, סטאר קיי, רבנות הראשית לישראל, פרווה

להשיג רשתות השיווק המובילות ברחבי הארץ.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

עוגל'ה- ילדים אופים בכפר הילדים מל"י כרמיאל

פיליפס אוונט משיקה פתרון חדש להאכלה מבקבוק המאפשר לתינוק לשלוט בקצב ההאכלה, בדומה להנקה

מהיום קל לרדת במשקל בזכות השף הבריא