הנהלת טיב טעם העניקה תרומה בסך 158,465 ₪ לטובת עמותת אתגרים



חוגגים סופשנה בטעם טוב:

הנהלת טיב טעם העניקה תרומה בסך 158,465 ₪ לטובת עמותת אתגרים




הנהלת טיב טעם אירחה אמש, את בכירי עמותת אתגרים, העוסקת בשילוב והעצמת אנשים עם מוגבלות באמצעות ספורט אתגרי בטבע, לטקס חגיגי במסגרתו העניקה רשת טיב טעם תרומה על סך 158,465 ₪, לטובת פעילות העמותה.

האירוע נערך בסניף הדגל בנתניה שעוצב בהשראת חגיגות סופשנה, בנוכחות: חגי שלום – מנכ"ל ובעלי קבוצת טיב טעם, יוסי שליו - סמנכ"ל סחר ושיווק, אביבית לוי- נעים – מנהלת תחום מכירות ומועדון לקוחות, ערן אפורי - מנהל סניף נתניה יחד עם ניר הכהן - מנכ"ל עמותת אתגרים ודפנה עגן גרבליך -מנהלת גיוס משאבים בעמותת אתגרים.

חגי שלום מנכ"ל קבוצת טיב טעם פתח את הטקס וציין: "מי ייתן והשנה האזרחית תפתח בתקווה גדולה עבור כל אחד ואחת. אנו, בטיב טעם ההנהלה על כל עובדיה, מאמינים ודוגלים בשוויון חברתי. אני שמח להעניק תרומה זו, ולהיות לעזר לעמותה כה ערכית וחשובה כמו עמותת אתגרים אשר פועלת למען הקניית העצמה ואיכות חיים לאנשים עם מוגבלויות".

מנכ"ל עמותת אתגרים, ניר הכהן:"מבצע קו הקופות של אתגרים ברשת טיב טעם הסתיים בהצלחה בלתי רגילה, בזכות מעורבות ודחיפת ההנהלה ומנהלי הסניפים וכמובן הקופאיות והקופאים המסורים שגילו מחויבות מרגשת לפרויקט החשוב הזה. בזכותכם קהילת טיב טעם, עוד אנשים עם מוגבלות יוכלו להשתתף בפעילות אתגרים, לפרוץ גבולות ולהיות מועצמים. תודה והערכה לכולכם"

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

עוגל'ה- ילדים אופים בכפר הילדים מל"י כרמיאל

פיליפס אוונט משיקה פתרון חדש להאכלה מבקבוק המאפשר לתינוק לשלוט בקצב ההאכלה, בדומה להנקה

מהיום קל לרדת במשקל בזכות השף הבריא