פיצת POPOLO- פיצה רומאית שאתם חייבים להכיר

דמיינו לעצמכם מלבני פיצה רומאית בעלת בצק אוורירי ופריך, עכשיו תפסיקו לדמיין ותרוצו לסניף בסר בפתח תקווה, אימל'ה איזה טעמים, איזה ניחוחות, וואו אחד גדול!! ביס אחד ונדמה לכם שאתם ברומא. 

ביום חמישי האחרון התכנסנו בני המשפחה לארוחת ערב טעימה, מושחתת ומפנקת בפיצת POPOLO השוכנת במתחם עמי דן טאון החדש בפתח תקווה. מדובר בסניף רחב ידיים , נקי למשעי אשר מוציא תחת ידיו מבחר רחב של פיצות מפנקות וטעימות במיוחד. כלל הפיצות מבוססות על תערובת קמחים סודית של המותג, הבצק תופח לו במשך כ-72 שעות עד שהוא מוכן לאפייה. מקור הפיצה בעיר רומא ולרוב תאפה בתבנית ריבועית, תיחתך בסכין ותימכר על פי משקל. הפיצה סופר אוורירית, סופר פריכה בתחתית ובעלת שילובי טעמים מפתיעים וטעימים במיוחד. 



אז מה היה לנו?


 את הארוחה התחלנו עם סלט סיצילאני- תערובת חסות, מלפפון, עגבניות שרי, בצל סגול צלוי, זוקיני טרי, בזיליקום, גבינת פטה ורוטב נענע בזיליקום- כמי ששומרת על המשקל אני אוכלת המון סלטים, הסלט הזה היה כל כך מדוייק, טעים ומפתיע. תוספת הזוקיני הטרי בסלט הקפיצו אותו פלאים, הרוטב הקטיפתי שעטף ברכות את הירקות הטריים גרמו לו להמריא שחקים- שיחוק של סלט, אל תוותרו:



בגזרת הפסטות דגמנו את פסטה שמנת פטריות- פטריות צלויות, שמנת , מחית כמהין, פרמז'ן וקונפי שום- פסטה פטוציני טרייה ואיכותית עם רוטב מושלם - וואו!! הפסטה עשויה בדיוק כמו שאנחנו אוהבים , טיפה יותר מאל דנטה, פסטה סופר איכותית. הרוטב מדוייק ומאוזן מאוד בטעמיו - לונה פארק שלם של טעמים בחיך:


פסטה רוזה- ברוטב שמנת, עגבניות ופרמז'ן, גם כאן פסטת הפנה טרייה וסופר איכותית עם רוטב מלטף ועדין בטעמו שלא משתלט מידי על המנה. אל תשאלו אותנו איזו מנה מוצלחת יותר מאחר ולא תהיה לנו החלטה בנושא. לצד הפסטות הוגשה פוק'צת כמהין מבצק הפיצה של המותג- פוקצה עדינה וטעימה מאוד.


בגזרת הפיצות החלטנו להזמין מיקס של טעמים והגיע לשולחננו המגוון הבא שכלל בין היתר פיצת פסטו, פיצת עגבניות שרי, פיצת שרי חריפה, פיצת זוקיני, פיצת זעתר ועוד  ועוד. כפי שציינתי מעלה מדובר בפיצה סופר איכותית עם בצק מדהים - קריספי בתחתית, מלא בטעמים ותוספות מדהימות שמשתלבות נפלא, כל ביס הוא פשוט חגיגת טעמים אמיתית לחיך, התענגנו על כל ביס וביס הן הקטנים והן הגדולים, כל אחד ימצא כאן את מבוקשו. 












חברים, אם גם אתם אוהבים פיצה ויודעים להעריך פיצה סופר איכותית זה המקום בעבורכם. פיצה POPOLO  היא סופר איכותית, מפנקת וטעימה. לרשת ישנם מספר סניפים ברחבי הארץ, אנחנו כאמור בחרנו לבקר בסניף בסר בפתח תקווה. אתם עוד פה? רוצו ובקרו, הנאה מרובה מצפה לכם, מילה שלי!!

POPOLO 

כתובת:

תוצרת הארץ 3, פתח תקווה

טלפון להזמנות:

073-2077010

שעות פתיחה:

א'ה': 11.00-02.00

מוצ"ש: חצי שעה מצאת שבת ועד 02.00


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

עוגל'ה- ילדים אופים בכפר הילדים מל"י כרמיאל

פיליפס אוונט משיקה פתרון חדש להאכלה מבקבוק המאפשר לתינוק לשלוט בקצב ההאכלה, בדומה להנקה

מהיום קל לרדת במשקל בזכות השף הבריא