בראנץ מפנק בלוצ'נה - מתחם Dcity

על מתחם ה-Dcity שמעתי אין ספור המלצות, לא אחת הבטחתי לעצמי ביקור במקום ומשום מה זה טרם קרה. המתחם הוקם לפני כשנה בפארק ישראל השוכן במעלה אדומים. כאן למעשה נקבל מתחם עיצוב ובילוי הגדול במזרח התיכון. המתחם משתרע על פני 100,000 מ"ר של רחובות מעוצבים בניחוח של אירופה, ומציע כמאתיים מותגים לעיצוב וריהוט הבית במקום אחד. המתחם יוצא דופן בגודלו ויופיו הן בשל מגוון החנויות שהוא מציע והן בזכות העיצוב המוקפד וייחודי לו. 

ב-Dcity  נמצא מתחם יפהפה, הפיאצה -אזור המסעדות הבנוי בהשראת מלון ונציה המפורסם בלאס וגאס ובעל תקרת השמים המלאכותית הגדולה במזרח התיכון. המתחם כולל גם בית מלון יוקרתי, מתחם DWORK למעצבים ואדריכלים, מרכז כנסים, אולם אירועים ועוד. כאשר הגענו למתחם לא הפסקנו להתפעל מיופיו ומעיצובו המדהים שטרם נראה כמותו בישראל.











ביום שישי האחרון החלטתי שלא עוד!! התחלתי את בישולי השבת ערב קודם לכן וביום שישי בבוקר שמנו פעמנו לעבר המתחם המושלם לסעוד במסעדת לוצ'נה . המסעדה מציעה קונספט עשיר במיוחד עם בופה עשיר וללא הגבלה, בכל יום שישי בעלות של 79 ₪ בלבד לאדם. הבופה כולל מגוון רחב של גבינות, סלטים, לחמים , מנות חמות כגון: פסטה, ביצים קשות, ביצים מקושקשות, פשטידות, שקשוקה ועוד, עמדת חביתות מפנקת, מאפים, קינוחים מפנקים, שתיה קרה ועוד ועוד. בתוספת של חמישה שקלים בלבד ניתן להנות גם מקפה ללא הגבלה. נהננו מכל ביס וביס, הכל טרי מאוד, טעים ואיכותי. אין לי ספק כי נחזור לכאן בקרוב מאוד שוב.



















התפריט של לוצ'נה מבוססת על מטבח איטלקי רב גוני, המספק היצע רב ועשיר של מנות טריות, כמו למשל הפסטה, אותה מכינים במקום עצמו, וכן הקינוחים תוצרת בית. בחלק של העיקריות תוכלו ליהנות מפיצות בטאבון וכמובן שלל פסטות ברטבים ייחודיים.

אז חברים, אם אתם מחפשים את המקום הבא, את הבראנצ המיוחד שתזכרו לעוד זמן רב זה המקום בעבורכם, ממליצה בחום, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!!


כשרות: מהדרין של בד”צ ‘בית יוסף’, למהדרין מן המהדרין, ללא כל חשש שמיטה לחומרא וכן בהשגחת הרב מרדכי נגארי.

טלפון להזמנות:
02-534-3211

שעות פתיחה:

ראשון עד רביעי – 10:00-22:00
חמישי – 10:00-22:30
שישי – 09:00-12:30
מוצ”ש – 20:30-23:00



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

עוגל'ה- ילדים אופים בכפר הילדים מל"י כרמיאל

פיליפס אוונט משיקה פתרון חדש להאכלה מבקבוק המאפשר לתינוק לשלוט בקצב ההאכלה, בדומה להנקה

מהיום קל לרדת במשקל בזכות השף הבריא