קצב הלב ורופא ליום אחד בחול המועד סוכות במוזיאון הרפואה בטכנודע חדרה



קצב הלב ורופא ליום אחד בחול המועד סוכות במוזיאון הרפואה בטכנודע חדרה




בחול המועד סוכות, בין התאריכים 11-14/10, יוכלו ילדי ישראל להכיר מקרוב את פעולת הלב, עם פעילות ייעודית בחדר הסימולציה הרפואית, בה יוכלו להאזין לקולות הלב בעזרת סטטוסקופים, ילמדו על שימוש במיקרוסקופ כדי ללמוד על כדוריות הדם, ילמדו לבצע עיסוי לב על סימולטורים אנושיים ויצפו מקרוב בניתוח לב אמיתי - ללב של בעל חיים.

במהלך חול המועד ייהנו הילדים מהפנינג בכל מתחמי הטכנודע תחת הקונספט של "רופא ליום אחד". במסגרת ההפנינג ייהנו המבקרים מסיור מודרך של שעה וחצי במוזיאון הרפואה, במסלול הלב לצד עמדות הפעלה התנסותיות חווייתיות שיופעלו בכל רחבי הטכנודע, עם חידונים ותחרויות נושאי פרסים באודיטוריום וכן ביקור בפארק המדע רחב הידיים ובמוזיאון המדע של הטכנודע.

ביחד עם מדריכים צמודים ילמדו הילדים איך להאזין לסטטוסקופ, ילמדו על מבנה הלב, על מבנה הדם ומרכיביו, ילמדו עזרה ראשונה בסיסית במקרה של דום לב, כחלק מרפואה מונעת, יתנסו בחוויה של חדר ניתוח עם לב של בעל חיים ולסיום יוכלו הילדים לבנות בבית את מגילת זכויות הלב, מגילה תלת מימד, המוענקת כמתנה לאמא האהובה - על שהקדישה את ליבה במשך 42 שבועות במהלך ההיריון, וכמובן בכל השנים שחלפו מאז .

עוד מחכה לילדים: חדר תצוגה שהפך למיני סופר, שם ימצאו עגלת קניות ומשימה להרכיב ארוחה שכולה בנויה מאבות המזון שיוצגו להם ובתקציב מוגבל שיקבלו. לצורך מילוי המשימה יעמדו לרשותם עשר דקות ומדפים מלאים באריזות המקוריות של שלל מוצרי מדף אותם הם מכירים מהסופר. בנוסף כל מבקר יבדוק את מיקומו על סקלת ה-BMI בעזרת מדידת הגובה והמשקל שלו ויכין דגם של מקור הוויטמינים והמינרלים להם זקוק גופנו.




שעות פתיחה של מוזיאון הרפואה במהלך חול המועד סוכות 11-14/10:

ימים ג-ה שעה 09:30 – 19:30 , יום ו'- 09:30- 15:00

מחיר כרטיס מעל גיל 6 :99 ₪ לאדם (לפני מבצעים) , ילדים מגיל 3 עד גיל 6 – 49 ₪

הנחה של 20% ל: תושבי חדרה , סטודנטים, אזרחים ותיקים, חיילים, נכים (בהצגת תעודה) . ילדים עד גיל 3 – חינם.

לברור פרטים והרשמה:04-6333505, https://www.technoda.org.il/

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

עוגל'ה- ילדים אופים בכפר הילדים מל"י כרמיאל

פיליפס אוונט משיקה פתרון חדש להאכלה מבקבוק המאפשר לתינוק לשלוט בקצב ההאכלה, בדומה להנקה

'אלקע בר'- פודטראק ובר אוכל בעין זיוון משיק תפריט ערב קיצי לימי חמישי