רשת האופנה לי קופר קידס משיקה את קולקציית קיץ 2022 - לבנות



רשת האופנה לי קופר קידס משיקה את קולקציית

קיץ 2022 - לבנות

בסימן "אורבן סטריט" המתאימה לכל שעות היום

כולל פריטים חגיגיים כמו שמלות, חצאיות, אוברולים,

שורטים ופריטים המיועדים לאירועים

קולקציית בנות –קיץ 2022




רשת האופנה לי-קופר קידס משיקה בימים אלה את קולקציית קיץ 2021 לבנות מגלאי 4-16, הקולקציה החדשה עוצבה בסגנון אורבן סטריט, בדגש על נוחות ופרקטיות.

הקולקציה החדשה מתאפיינת במגוון רחב של פריטים, לכל שעות היום, תוך הקפדה רבה על איכות הבדים והתאמתם לקיץ הישראלי.

קולקציית קיץ 2022 משלבת בתוכה שלל סגנונות והשראות אשר לכל אחת ישנה ייחודיות משלה. ניתן למצוא פריטים בעלי אופי ספורטיבי בסגנון היפ הופ שניתן ללבוש כסט או להרכיב לוק חדש לגמרי, ואף פריטים השואבים השראה מעולמות היוגה והריקוד. כמו כן בגדי ספורט גמישים ונושמים שמיועדים לספוט אך ניתן ללבוש אותם גם ביום יום.

בנוסף, הקולקציה מציעה פריטים המאופיינים בהדפסים אופנתיים וטרנדיים כמו: דפוסי קולג' ודפוסים טרופים קיציים: טופים וחצאיות מבד ריב נעים וסטרצ'י וחולצות טי 100% כותנה במראה קולג' בגזרות מגוונות. לצד אוברול וחצאיות מבד ג'ינס קליל.

ניתן למצוא פריטים חגיגיים שמתאימים לאירועים, חגים, ולחגיגות בכלל: מגוון גזרות של שמלות בבדים מיוחדים ובשילובי בדים כמו טול ולייקרה עם חגורה תואמת לצד שמלות אריג לבנות בכמה סגנונות אם זה תחרה רומנטית או פשתן ספורטיבי. אוברולים חגיגיים ארוכים ואוברול שורט מבד אריג ודיטיילים של ניטים ואוברול מודפס בדפוס זברה בבד לייקרה אוורירי ונוח.

כמו כן, הקיץ הזה הילדות ילבשו LEE COOPER גם בים ובבריכה. קיימים בגד ים שלמים, בגדי ים בשני חלקים, בדפוסי חיות, בצבעי ניאון ובדפוס טאי דאי. בגדי הים באיכות מעולה, עמידים בשמש וכלור, מתייבשים מהר ובעלי אלסטיות לשני הצדדים שיהיה נוח ללבישה.

המותג לי קופר קידס מציע הקיץ לילדות הצעירות ליין של פריטי ג'ינס קרעים, טלאים ושפשופים במבחר הכולל: מכנסי ג'ינס ארוכים וקצרים, במגוון דגמים וצבעים מכחולים בהירים ועד שחור מלא ובשילוב אלמנטים של קרעים, טלאים ושפשופים.

קולקציות "לי קופר קידס" מובילות את הטרנדים החמים והעדכניים בעולם האופנה לצד איכות בלתי מתפשרת עם דגש מיוחד על הפרטים הקטנים מתוך מחשבה על נוחות הלקוחות.




טווחי המידות: 4-16

טווח מחירים:

ג'ינסים: 149.9-179.9

טי שירט: 59.9-99.9

חצאיות: 89.9-139.9

שמלות: 129.9-279.9

מכנסי נון דנים: 129.9-149.9

חולצות אריג: 89.9-149.9

חליפות גן : החל מ 79.9

בגד ים: 99.9-129.9







ניתן להשיג בכל סניפי רשת לי קופר קידס ברחבי הארץ



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

עוגל'ה- ילדים אופים בכפר הילדים מל"י כרמיאל

פיליפס אוונט משיקה פתרון חדש להאכלה מבקבוק המאפשר לתינוק לשלוט בקצב ההאכלה, בדומה להנקה

מהיום קל לרדת במשקל בזכות השף הבריא