לרגל פסח: מותג הניקיון האהוב בארה"ב Scrub Daddy מגיע לישראל



הספוגים המחייכים עולים לישראל

לרגל פסח: מותג הניקיון האהוב בארה"ב Scrub Daddy מגיע לישראל




אז כן, נכון, אני כל הזמן טוענת שפסח הינו בין החגים האהובים עלי בחגי ישראל אולם אחד הדברים הקשוחים ביותר שהחג מביא עימו זה את נושא הניקיונות (וריקון הבית אם אתם שואלים אותי). אם במהלך השנה אני מקפידה לנקות את הבית ביסודיות הלוא שבפסח אני נכנסת לכל פינה ופינה , זורקת, ממרקת, מבריקה ומצחצחת. 

ממש רגע לפני אטרף הניקיונות (אל תכנסו לקטנות, נכון שכבר התחלתי לנקות) הגיע משלוח מחברת ר.ב.דגנים אשר חתמה על הסכם יבוא בלעדי עם חברת SCRAB DADDY המשווקת את ספוג הניקיון הפונקציונאלי המהפכני, אחד משלושת המותגים הנמכרים ביותר בארה"ב • הספוגים המחייכים של Scrub Daddy עשויים מחומרים מיוחדים ומנקים ביעילות את כל סוגי המשטחים והכלים.

בשלב הראשון תייבא החברה את הספוג המקורי Scrub Daddy, ספוג עגול וקשיח, המגיע בליין נרחב של צבעים, את Scrub Mommy, ספוג שחציו קשיח וחציו רך המיועד לספיחת הלכלוך ואת Scrub Daddy Lemon, ספוג בתכונות הספוג המקורי, בתוספת ריח לימון.

הספוגים נעימים מאוד למגע, נוחים לשימוש ומתאימים לכל מטרה. הספוגים המחייכים של Scrub Daddy, הנחשב למותג הניקיון האהוב ביותר באמריקה, נחשבים לספוגים מהפכניים, רב שימושיים ואיכותיים. הספוגים מתאימים לניקוי משטחים שונים ובהסרת לכלוך קשה מכלים, סירים חרוכים, כיורים, חדרי אמבט, גרילים ועוד. הספוגים אינם סופחים ריחות וכתמים, לא מתפוררים וניתן לנקות בעזרתם גם משטחים חרוכים ללא תוספת של חומר ניקוי. בצורתו הקשיחה מנקה הספוג ביעילות כל משטח ואינו מותיר שריטות. במים פושרים הוא מתרכך ומתאים לכל צורה של כלי וכוס. ספוג הניקוי הייחודי צבעוני וחייכני, נוח לאחיזה ולשימוש ונשאר נקי ועמיד לאורך כ- 3 חודשים. צבעוניות הספוגים מאפשרת להפריד בין שימושי הניקיון, להבדיל בין בשר וחלב וליצור בידול באיזורי הניקיון.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 17.90 - 19.90 ₪ ליחידה.

להשיג ברשתות השיווק והחנויות המתמחות ברחבי הארץ.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

עוגל'ה- ילדים אופים בכפר הילדים מל"י כרמיאל

פיליפס אוונט משיקה פתרון חדש להאכלה מבקבוק המאפשר לתינוק לשלוט בקצב ההאכלה, בדומה להנקה

מהיום קל לרדת במשקל בזכות השף הבריא