פתיחת מבצעי פסח בהומס די-סיטי מעלה אדומים- שבוע של מבצעים עם מוצר שני בשקל!



פתיחת מבצעי פסח בהומס די-סיטי מעלה אדומים-

שבוע של מבצעים עם מוצר שני בשקל!




השחקנית המשמעותית החדשה בעולם ההום סטייל, רשת 'הומס' יחד עם מתחם העיצוב של ישראל- די סיטי במעלה אדומים משיקים מבצע מיוחד שפותח את המבצעים לרגל חידוש הבית לקראת הפסח.

בעלי רשת הומ'ס- הבית לובש סטייל המציעים חווית קנייה אירופאית עם מתחמי ענק המרכזים את כל המותגים לבית במחירים נמוכים מהרשתות עצמם סיכמו עם הנהלת מתחם העיצוב של ישראל- די סיטי מעלה אדומים על מבצע אטרקטיבי במיוחד במסגרתו יהנו לשבוע ימים החל מיום א 27.3 ועד יום שישי 1.4 ממוצר שני בשקל אחד בלבד!

"התחייבנו לשנות את תרבות הצריכה במדינת ישראל ולדאוג ללקוחות למחירים אטרקטיביים ואנחנו ממשיכים לעשות את זה. על המחירים האטרקטיביים והזולים בחנות הוספנו מבצע מיוחד שלמעשה מאפשר ללקוח לקנות בחצי מחיר כאשר על כל מוצר יוכל לקנות מוצר אחר ממגוון המוצרים בחנות ולשלם שקל אחד בלבד על המוצר הנוסף" סיפרו ברשת הומס. אגב, זו הזדמנות נפלאה לחדש את הבית מצד אחד ומאידך להקדים את רכישת המתנות לחג ובכך תוכלו לחסוך סכומים משמעותיים.




בחנות הדגל של HOM'S במעלה אדומים ובסניפי הרשת, תפגשו את מותגים הבולטים לעיצוב הבית: 'נעמן', 'סולתם', 'ארקוסטיל', 'פוד אפיל', 'Homestyle', 'אמגזית', 'המילטון', 'נספרסו', 'ורדינון', 'דלתא', 'ג'וליאני', 'ארט', 'פישר פרייס', 'גורטקס' ועוד. מכלי בית ומטבח, הגשה ואירוח, תבניות, סירים ומערכות אוכל, דרך שפע פריטי דקורציה, תמונות ומראות, עציצים ושעוני קיר, עבור לטקסטיל לבית ממגבות ומצעים עד וילונות ושטיחים, וכלה בריהוט נוי, מערכות ישיבה, ספות יוקרה, ויטרינות, שידות, מחלקת אקססוריז ענקית, מחלקת מוצרי חשמל מגוונת, י ודאיקה וחפצי אומנות מרגשים, שלל מתנות מקוריות ואפילו אגף קסום של משחקים, צעצועים ורכבים ממונעים לילדים.

לרשת הומס – הרשת הצומחת בישראל בתחום ההום-סטייל, סניפים בצפת, בית"ר עלית, מעלה אדומים ומעלות ובימים אלו נמצאים בשלבי הקמה מתקדמים של עוד 4 סניפים באזורים שונים בארץ וכן אתר און-ליין -https://www.homs.co.il/. המבצע המיוחד יהיה תקף ברשת 'HOM'S' בסניף הדגל במתחם העיצוב של ישראל- די-סיטי שבמעלה אדומים בלבד, ההטבה הינה על הזול מבניהם.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

עוגל'ה- ילדים אופים בכפר הילדים מל"י כרמיאל

פיליפס אוונט משיקה פתרון חדש להאכלה מבקבוק המאפשר לתינוק לשלוט בקצב ההאכלה, בדומה להנקה

מהיום קל לרדת במשקל בזכות השף הבריא