טחינה אחווה משיקה טחינה גולמית בבקבוק לחיץ ואני מפתיעה עם סלט סביח מושלם



הטחינה האהובה בבקבוק לחיץ

חברת "אחוה" משיקה טחינה גולמית בבקבוק לחיץ 350 גרם




אוהבים טחינה? אצלינו בבית כולם ככולם חסידים גדולים של טחינה אשר מהווה חלק משמעותי בתפריט היומי. אני מצרפת להמון מתכונים שלי טחינה, מכינה המון סלטים שכוללים טחינה ואף אוהבת לזלף טחינה גולמית על מספר סלטים ואף כקישוט לאוכל. 

השבוע קיבלתי משלוח מאחווה עם טחינה גולמית 100% טבעי, משומשום טהור, טחינה במרקם עדין דק דק אשר בימים אלו מושקת בבקבוק לחיץ 350 גרם, לשימוש קל ונוח בזילוף .

בשורה חדשה ומשמחת מגיעה ממדפי הטחינה. טחינה גולמית של חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי טחינה, חלוה ודברי מאפה, מושקת באריזת בקבוק לחיץ. הטחינה החדשה משומשום טהור, 100% טבעי, במרקם עדין, משווקת באריזת נוחות במשקל של 350 גרם. הבקבוק החדש בעיצוב חדיש ונוח, מצויד בחלונית צד שקופה לבדיקת הכמות הנותרת בבקבוק, בטעם נפלא ועדין, רק לזלף וליהנות. טחינה בבקבוק לחיץ של אחוה תשווק בכל רשתות המזון (למעט שופרסל ורמי לוי), במחיר משתלם ובכשרות מהדרין, כולל כשרות לפסח לאוכלי קטניות.

כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 8.90 ₪ - 9.90 ₪ לאריזת 350 גרם.

להשיג ברשתות המזון, המכולות וחנויות הנוחות ברחבי הארץ (למעט שופרסל ורמי לוי).

הפעם בוחרת לשתף אתכם במתכון קליל לסלט סביח מושלם , כזה שכולם יחטפו ויתענגו בהנאה צרופה.



המצרכים לסלט סביח:
2-3 חצילים
עגבניות קצוצה
בצל קצוץ
לימון כבוש קצוץ
נענע קצוצה
טחינה גולמית מבית אחווה (אם אתם פחות מתחברים לטחינה גולמית ניתן להכינה עם מעט מים)
עמבה מעורבבת עם טיפת מים
2-3 ביצים קשות חתוכות לרבעים

אופן ההכנה:
לקלות את החצילים (אני אגלה לכם סוד, כל מי שאוכל את סלטי החצילים מתמוגג ושואל איך אני מגיעה לטעמים הנפלאים הללו, אז שתדעו, אני קולה אותם על מחבת פסים, מה שמעניק את טעם החריכה הטעים במיוחד, מצד אחד קיבלתי טעם מעושן, מצד שני לא טינפתי את הגז).

במקביל לחתוך את הירקות ולערבב בקערית.

כאשר החציל מוכן ורך אני מוציאה את תוכנו ומעבירה למסננת מפלסטיק (אגב, משתמשת רק בכף עץ, סבתי עליה לשלום אמרה לי פעם על מנת לשמור על הצבע הלבן של החצילים לא להשתמש עם כף מתכת ועל כן מקפידה על הדברים הללו ואכן מקבלת חצילים לבנים ומושלמים).
אחרי שכל הנוזלים ירדו קוצצת דק על קרש מעץ ומניחה בצלחת הגשה.

מעל מפזרת את הירקות הקצוצים, ביצים קשות, טחינה ועמבה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

עוגל'ה- ילדים אופים בכפר הילדים מל"י כרמיאל

פיליפס אוונט משיקה פתרון חדש להאכלה מבקבוק המאפשר לתינוק לשלוט בקצב ההאכלה, בדומה להנקה

מהיום קל לרדת במשקל בזכות השף הבריא