מחברות השראה של עידית אלה ערגס

יש הרבה נשים מעוררות השראה בחיי אולם כאשר נחשפתי לסיפורה המרתק של עידית אלה ערגס הבנתי עד כמה היא אישיות קסומה ומיוחדת המעוררת השראה עצומה. עידית בת 36 מתגוררת ברמלה, נשואה ואמא ל-2 בנות (כאשר את בנה השני איבדה). במקצועה הינה : מאמנת אישית מוסמכת לנשים, ילדים ונוער, התפתחות ופיתוח אישי, ניהול זמן, זוגיות, מצבי משבר ואובדן. מנחת סדנאות והרצאות, מטפלת NLP ,מטפלת באקסס בארס בחרדות, קשב וריכוז, הנעה לפעולה, שחרור דפוסים מעכבים ועוד, ואף מדריכה בתוכניות העצמה ודיגיטל בתוכנית "רוח חינוך במדבר" בבתי ספר וחטיבות ברחבי הארץ. רזומה מאוד עשיר יש לומר באמתחתיה.

עידית אלה ערגס הינה אם  לשתי בנות: תהל בת התשע ושקד בת הכמעט שנתיים. את בנה השני איבדה כאשר היה רק בן מספר שבועות לאחר שנדבק בחיידק בעת אשפוזו בפגייה.  עידית, שחוותה אובדן קשה מנשוא הפכה את הכאב הפרטי שלה לדרך לסייע לאחרות. היא למדה אימון והפכה להיות מאמנת נשים ברגעי משבר בחייהן עם התמקדות בלידה שקטה או אובדן ילד בגיל צעיר מאוד. 

כולנו הלוא יודעים כי ישנן הרבה נשים לצערנו ששוקעות בדכאון לאחר לידה שקטה ו/או אובדן ילד בגיל צעיר. עידית לא נתנה לעצמה לשקוע בכאב הפרטי שלה וצמחה מאותו אובדן וכיום עוזרת לאין ספור נשים המתמודדות עם אותו המשבר. 

הכתיבה האנושית של עידית בספר והפנייה הרגישה אך העוצמתית שלה לילדים מתארת באופן ראוי לציון את הכאב המשפחתי באופן כללי ואת האופן שבו ילדים מתמודדים איתו.

מעבר לכל אלו עידית השיקה מחברות השראה:

מחברת "מאמינה בעצמי" – מחברת ספירלה עם שורות . דף העצמה בעמוד הראשון . עלות 25 ₪.




מחברת 'QUEEN'- מחברת ספירלה עם שורות. דף העצמה בעמוד הראשון. עלות 25 ₪.



מחברת "אני בפוקוס" – מחברת ניהול זמן, תכנון חודשי, הכרת תודה, העצמה והשראה עם דף לכל יום במהלך שנה שלמה.

עלות 50 ₪



ואף השיקה ספר מעורר השראה - "אמא חזרה לבד"- ספר רגיש ואיכותי העוסק בנושא שלא מרבים לחשוף אליו ילדים- מוות של מישהו אהוב וקרוב. הספר מאפשר לשוחח על נושא זה עם הילד, שחווה אובדן אך אינו מבין אותו, ומאפשר לו אט אט לעבד את העובדה הכאובה הזו.

לרכישת הספר: https://bit.ly/3Aoaxv5

אותי באופן אישי היא הקסימה .

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

עוגל'ה- ילדים אופים בכפר הילדים מל"י כרמיאל

פיליפס אוונט משיקה פתרון חדש להאכלה מבקבוק המאפשר לתינוק לשלוט בקצב ההאכלה, בדומה להנקה

מהיום קל לרדת במשקל בזכות השף הבריא