'ערב אישי' עם השחקן, הקומיקאי, וכוכב הילדים הישראלי "יובל המבולבל" – יובל שם טוב



'ערב אישי' עם השחקן, הקומיקאי, וכוכב הילדים הישראלי "יובל המבולבל" – יובל שם טוב

בעופר גרנד קניון חיפה

הרצאה מעוררת השראה של יובל שם טוב + הקרנת סרט לצד קפה ומאפה




עופר גרנד קניון חיפה, מקבוצת קניוני עופר, יערוך ביום רביעי ה – 09.03.2022, 'ערב אישי' - אירוע הכולל מפגש עם השחקן, הקומיקאי, וכוכב ילדים ישראלי, "יובל המבולבל" – יובל שם טוב.

המפגש יערך במתחם בית הקולנוע hot cinema בקניון והוא כולל הרצאה מעוררת השראה של יובל שם טוב: "איך שורדים את זה" ערב מצחיק ומרגש. שילב של הרצאה וסטאנד אפ על הההישרדות של החיים: חלומות ילדות, שירות קרבי, המרוץ לקריירה, ניהול משפחה מרובת ילדים, מחיר הפירסום ופרשה אחת שתמיד יזכרו.

לאחר ההרצאה יוקרן הסרט : שאיפה לחיים. דב, אלמן בן 79, בדיוק עבר לבית אבות חדש שאליו משפחתו הכריחה אותו ללכת. מאז איבד את הפנסיה אין לו גרוש. בבית האבות הוא מרגיש כמו בכלא. כל חלומו הוא לקנות בחזרה את ביתו הישן, לחזור אליו ולסיים שם את חייו בשקט. כשהוא מבחין שכולם בבית האבות צורכים קנאביס רפואי, המחולק להם מידי המדינה, עולה בראשו רעיון: להשיג כמה שיותר קנאביס ולמכור אותו. מאחורי הגב של בני משפחתו הוא חובר לדנה, בת הזוג של נכדו, עורכת דין צעירה ומשועממת שרוצה לפלפל את חייה. יחד עם אבנר ויהודה, חבריו מבית האבות, דב פותח עסק לסחר בקנאביס. כשאהבה, משטרה ועולם תחתון נכנסים לתמונה העסק מסתבך.


עלות כניסת יחיד לערב אישי: 45 ₪

העלות כוללת: הרצאה + סרט +כיבוד: קפה ומאפה.


בלו"ז:

18:30 התכנסות

19:00-20:15 הרצאתו של יובל שם טוב

20:15– הקרנת סרט "שאיפה לחיים"

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

עוגל'ה- ילדים אופים בכפר הילדים מל"י כרמיאל

פיליפס אוונט משיקה פתרון חדש להאכלה מבקבוק המאפשר לתינוק לשלוט בקצב ההאכלה, בדומה להנקה

מהיום קל לרדת במשקל בזכות השף הבריא