חווית שופינג אירופאית בקניון רמת אביב לרגל חגיגות יום האישה:



חווית שופינג אירופאית בקניון רמת אביב לרגל חגיגות יום האישה:

קופסת הפתעות יוקרה בשיתוף קניון עופר רמת אביב והבלוגרית נטע צ'רנר - COVERME BOX

יפתח בקניון מתחם ייעודי מעוצב כבית קפה אירופאי בו ימכרו הקופסאות




לרגל יום האשה, קניון עופר רמת אביב, מקבוצת קניוני עופר יוצא בשיתוף פעולה חדשני עם מותג הקופסאות הגדול בישראל CoverMe ובשיתוף הבלוגרית נטע צ'רנר, במסגרתו ימכרו קופסאות ההפתעה של המותג, בפעם הראשונה באופן פרונטלי, בקניון, ולא דרך אתר האונליין. כמו כן קניון רמת אביב יפתח מתחם ייעודי, מעוצב ואינסטגרמי המדמה בית קפה אירופאי, שיפעל ל – 3 ימים בלבד, החל מה 8.3 עד ה 10.3.



צ'רנר, מאמנת להתפתחות אישית, נחשבת למשפיענית מצליחה בתחום הלייף סטייל עם K64.1 עוקבים באינסטגרם וזו הפעם השלישית בה תשיק קופסת הפתעות בשיתוף האתר CoverMe. הפעם מדובר בקונספט חדשני ולא בקופסה רגילה. צ׳רנר תזמין את הלקוחות למתחם חווייתי בקניון בו הן תקבלנה את הקופסה ותצאנה למסע שופינג בין חנויות הקניון. בכל חנות ימתינו להן המוצרים אשר נבחרו בקפידה על ידי נטע צ׳רנר.

קופסת ההפתעות תכיל מגוון מותגים מעולמות הביוטי והלייף סטייל אשר נמצאים בקניון עופר רמת אביב. בכל חנות נטע בחרה את המוצרים המועדפים עליה, ואותן נשים שירכשו את הקופסה תוכלנה לבחור בין המתנות השונות. הקופסה תכיל מותגי איכות ויוקרה מקניון עופר רמת אביב בניהם מחנויות של המותגים: בובי בראון, מאק, אייאופטיק, באשר, סוהו, קרביץ, פורלה, א.ל.מ ולאוקסיטן ועוד.

מחיר הקופסה לצרכן הינו 409 ₪ בלבד, שווי המוצרים בקופסה יהיה מעל 1,800 ₪.

המתחם ימוקם בקניון עופר רמת אביב בקומה הכניסה ליד חנות ארמני

החל מיום שלישי 08.03 ועד ליום חמישי 10.03

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

עוגל'ה- ילדים אופים בכפר הילדים מל"י כרמיאל

פיליפס אוונט משיקה פתרון חדש להאכלה מבקבוק המאפשר לתינוק לשלוט בקצב ההאכלה, בדומה להנקה

מהיום קל לרדת במשקל בזכות השף הבריא