רשת קרולינה למקה ברלין משיקה סניף קונספט עולמי לחנויות שיפתחו בקניונים



רשת קרולינה למקה ברלין משיקה

סניף קונספט עולמי לחנויות שיפתחו בקניונים

הסניף הראשון יפתח בעופר הקניון הגדול

בהשקעה של 1 מליון ₪




רשת משקפי האופנה קרולינה למקה ברלין משיקה קונספט חדש של חנויות שיפעלו בקניונים. סניף הדגל הראשון יפתח השבוע בעופר הקניון הגדול פ"ת, בהשקעה של מליון 1 ₪.

מדובר בסניף המשתרע על שטח של כ 60 מ"ר, שעוצב ע"י האדריכלית לינוי רובינשטיין בסגנון עדכני-אופנתי, ומכיל לראשונה בעולם: מכשיר לבדיקת עינים המופעל מרחוק ע"י אופטימטריסט – השולט על הבדיקות – שירות זה יינתן חינם לקהל הרחב. החנות ממוקמת בקומת העסקים התחתונה של הקניון והיא מתווספת לדוכן קרולינה הממוקם בקומת המסחר העליונה.

לדברי נעמי סימן טוב, מנכ"לית הקניון: "אנו גאים שקברינטי קרולינה למקה ברלין החליטו להשקיעה ולפתוח בקניון הגדול את חנות הקונספט העולמית שלהם שתהווה מודל לחנויות נוספות שיפתחו ברחבי ישראל". לדבריה: "כקניון מוביל בישראל נמשיך לחדש ולרגש את הצרכנים על מנת לשמור את הקניון כמקום הקניות והבילוי מהמובילים בארץ".

קרולינה למקה ברלין הוא מותג משקפי אופנה, המפעילה בישראל 30 דוכנים ו 40 סניפים, סה"כ 70 נקודות מכירה. כמו כן החברה מפעילה חנויות ברחבי העולם: אוסטרלייה, תאיילנד, מקסיקו, פאנמה ועוד.

עופר הקניון הגדול, עופר הקניון הגדול, בפתח תקווה, מקבוצת קניוני עופר, נחשב לאחד משלושת הקניונים המובילים בישראל. בקניון כ- 220 חנויות של מותגים מובילים ובינלאומיים, ביניהם : H&M, ZARA ,footlocker, I digital , TOUS ,DIESEL , I OPTIC, NYOU, seven seventy, SIS, עדיקה, ברשקה, אדידס, נייק, קולומביה, פול אנד בר, פנדורה, צ'ילדרן פלייס, סברובסקי, ניין ווסט, מנגו, נאוטיקה, טימברלנד ועוד. לקניון 9 קומות חניה עם 1,850 מקומות.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

עוגל'ה- ילדים אופים בכפר הילדים מל"י כרמיאל

פיליפס אוונט משיקה פתרון חדש להאכלה מבקבוק המאפשר לתינוק לשלוט בקצב ההאכלה, בדומה להנקה

מהיום קל לרדת במשקל בזכות השף הבריא