מותג הדרמו–קוסמטיקה היוקרתי VICHY מרחיב את סדרת הטיפוח LIFTACTIV ומשיק:



מותג הדרמו–קוסמטיקה היוקרתי VICHY

מרחיב את סדרת הטיפוח LIFTACTIV ומשיק:

סרום חדשני

ליפטאקטיב חומצה היאלורונית אפידרמיק פילר




הסרום בעל פורמולה עוצמתית בריכוז של 1.5% חומצה היאלורונית טהורה, המסייעת בתיקון מראה הקמטים והקמטוטים והשבת הנפח לעור.

מותג הדרמו-קוסמטיקה VICHY מרחיב את סדרת הטיפוח LIFTACTIV ומשיק סרום חדשני ופורץ דרך: LIFTACTIV SUPREME EPIDERMIC FILLER (ליפטאקטיב חומצה היאלורונית אפידרמיק פילר), בעל פורמולה עוצמתית, עם ריכוז של 1.5% חומצה היאלורונית, המסייעת בתיקון הקמטוטים והקמטים והשבת הנפח לעור.

חומצה היאלורונית היא חומר המיוצר באופן טבעי על ידי הגוף ונמצאת בריכוזים גבוהים בעור. היא מעניקה נפח למבנה הפנים ושומרת על לחות העור. עם השנים כמות החומצה ההיאלורונית בעור פוחתת במידה ניכרת: היא מיוצרת פחות ובאיכות נמוכה יותר. נוסף על כך, האקספוזום (אקספוזום הינו מדד מדעי המציין את ההשפעה המצטברת של פגעי סביבה בנוסף לסגנון חיים, והתגובות הביולוגיות הקשורות אליהם) מאיץ את דלדול החומצה ההיאלורונית בעור. כאשר העור מאבד חומצה היאלורונית במהירות גבוה יותר מייצורה, מופיעים קמטים וקמטוטים.

הפורמולה הייחודית של סרום ליפטאקטיב חומצה היאלורונית אפידרמיק פילר, משלבת רכיבים פעילים: ריכוז גבוה של חומצה היאלורונית, המסייעת במילוי של 100% מהחומצה אשר העור מאבד מידי יום*, ויטמין Cg הידוע בתכונותיו כנוגד חמצון יעיל במיוחד, ומים וולקניים ממעיינות וישי בצרפת, העשירים ב-15 מינרלים חיוניים ומחזקים את שכבת ההגנה הטבעית של העור.

הסרום החדשני מותאם גם לעור רגיש, בפיקוח דרמטולוגי, היפואלרגני, ללא בושם, ללא סיליקון.

מחיר מומלץ לצרכן: 229 ₪ ל 30 מ"ל.

ניתן להשיג את מוצרי וישי בבתי מרקחת פרטיים ברחבי הארץ,

בסניפים נבחרים של רשתות פארם ובאתרי המכר השונים.



* מבוסס על ריכוז החומצה ההיאלורונית בפורמולה ושימוש פעמיים ביום



מותג VICHY מחויב להשגת הבנה טובה יותר של גורמי האקספוזום ושל השפעתם על בריאות העור וממומלץ על ידי יותר מ 50,000 רופאי עור ברחבי העולם. מחקר חדש של המותג מדגים, כי גורמי אקספוזום מסוימים, כגון קרני UVB, טבק או חוסר שינה, עשויים להאיץ את דלדול החומצה ההיאלורונית באופן ישיר ולהאט את ייצורה. במקביל ישנם גורמי אקספוזום אחרים הפועלים בעקיפין על העור: קרני UVA, קרניים אינפרא-אדומות, חלקיקים מזהמים, חום או קור, אשר עשויים להעצים את ייצור הרדיקלים החופשיים ולפגוע בחומצה ההיאלורונית שבעור. הנזק הופך במהירות להיות ברור וניכר לעין. העור מאבד מגמישותו, הוא פחות מוצק, וקמטים מופיעים.



מריון נילסןMarion Nielsen דוקטור ברוקחות, והמנהלת המדעית הגלובלית של VICHY מסבירה: "פריצת הדרך של VICHY הוא מדע העור ואקספוזום. המומחיות של המותג מסתמכת על מחקר מקיף של היסודות המשפיעים על התפתחות העור עם חלוף הזמן. אנו יודעים שמצבו של העור מוגדר לא רק על ידי גנטיקה, אלא גם על ידי השילוב של ההשפעות המרובות של אקספוזום, אשר מצטברות ויכולות לשבש את התפקודים הביולוגיים של העור ולהאיץ את הזדקנותו, את התגליות האלו הפכנו למדע פורץ דרך. על מנת לנטרל את גורמי האקספוזום אשר מאיצים את תהליך ההזדקנות של העור."



הוראות שימוש: לשימוש בכל בוקר וערב. יש לפתוח את הבקבוק ולחבר את האפליקטור לבקבוק לקבלת מינון מדויק, לטפטף 2-3 טיפות של הסרום על כף היד ולמרוח באמצעות קצות האצבעות על פנים נקיות ויבשות.



עוד מציע, מותג וישי מערכת SKIN CONSULT לאבחון העור המתבצע ללא תשלום באתר https://did.li/aFHNf אבחון העור מתבצע בשלושה שלבים בלבד: נכנסים לאתר VICHY בטלפון הנייד ומעלים תמונת סלפי. עונים על שתי שאלות בלבד: גיל וסוג העור, ומקבלים אבחון מדויק על מצב עור הפנים, הכולל שגרת טיפוח מותאמת אישית.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

עוגל'ה- ילדים אופים בכפר הילדים מל"י כרמיאל

פיליפס אוונט משיקה פתרון חדש להאכלה מבקבוק המאפשר לתינוק לשלוט בקצב ההאכלה, בדומה להנקה

מהיום קל לרדת במשקל בזכות השף הבריא