קבוצת בריל מתרחבת:

קבוצת בריל מתרחבת:

פותחת שני סניפים בדיזנגוף סנטר תל-אביב

סניף לי קופר וסניף ניין ווסט



ההשקעה בפתיחת שני הסניפים נאמדת בכ 800,000 ש"ח

קבוצת בריל ממשיכה להתרחב ופותחת שני סניפים חדשים של המותגים ניין ווסט ולי קופר, בקניון דיזנגוף סנטר תל-אביב. שני הסניפים החדשים נפתחו בהשקעה הנאמדת בכ 400,000 ש"ח לכל סניף, סה"כ השקעה של 800 אלף שח והם צמודים אחד לשני וממוקמים בבנין A בקומה הראשונה בקניון.

הסניף של ניין ווסט משתרע על שטח של כ- 90 מ"ר ומאגד בתוכו מגוון רחב של נעליים ותיקים לנשים, הישר מהקולקציות הכי עדכניות וטרנדיות של מותג ניין ווסט העולמי .




הסניף החדש של המותג לי קופר משתרע על שטח של כ- 90 מ"ר ועוצב בסגנון צעיר, עדכני ואופנתי, בהלימה עם אופי המותג. הסניף יכלול מחלקת נשים, גברים ושדה של קולקציית הקפסולה של הזמר איתי לוי, שתושק בימים אלה לחורף 2022.




לדברי אולה חכמוב, מנהלת השיווק של קבוצת בריל: "במסגרת התרחבות הפעילות של קבוצת בריל החלטנו לפתוח למותגים המובילים של הקבוצה: לי קופר וניין ווסט, סניפים בלב ליבה של ת"א – בדיזנגוף סנטר, מרכז האופנה וטרנדים של ישראל, אשר ישמשו "כחלון ראווה" של כל רשת ויציגו קולקציות הכי עדכניות של הלבשה והנעלה".

קבוצת בריל מייבאת ומשווקת מגוון רחב של מותגים בינלאומים, בניהם: טימברלנד, נאוטיקה, ניין ווסט, לי קופר ועוד. כמו כן הקבוצה מפעילה בישראל את רשת גלי, רשת שואו אופ, רשת טימברלנד, נאוטיקה, לי קופר וניין ווסט.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

עוגל'ה- ילדים אופים בכפר הילדים מל"י כרמיאל

פיליפס אוונט משיקה פתרון חדש להאכלה מבקבוק המאפשר לתינוק לשלוט בקצב ההאכלה, בדומה להנקה

מהיום קל לרדת במשקל בזכות השף הבריא