Dorco מותג סכיני הגילוח הטוב והמשתלם בעולם

אצלינו בבית יש המון סוגי סכיני גילוח, בגזרת הגברים בעלי ובני מתגלחים ואילו בגזרת הנשים 2 בנותיי מגלחות ומשתמשות באופן קבוע. לא אחת הן מחליפות את הסכינים הרבים, מנסות, זורקות ומנסות שוב . לפני מספר חודשים הם ניסו את המותג Dorco מותג סכיני הגילוח הטוב והמשתלם בעולם ומאז כל החבר'ה שלי התמכרו. 

לטענתם מדובר בסכינים באיכות סופר גבוהה עם ידית נוחה וכלל לא מותירים את העור עם חתכים כאלו ואחרים. בימים אלו הגיע משלוח מפנק עם סדרת המוצרים החדשה של המותג אשר משיק ידית חדשנית 3D המתאימה עצמה לתווי הפנים. והמחיר? משתלם כמו תמיד.

מי שלא מכיר דורקו הינו מותג סכיני הגילוח השלישי בגודלו בעולם, שמביא את סכיני הגילוח האיכותיים והמשתלמים (כ-30% יותר זול) עד אליכם הביתה וכאמור בימים אלו משיק ידית חדשה בעלת תנועה תלת מימדית לגילוח קרוב מאי פעם.

דורקו, שהוקמה בשנת 1955 בקרום קוריאה, הינה חברת סכיני הגילוח השלישית בגודלה בעולם. לפני כעשור, החלה החברה לפתח מספר מוצרי איכות שיעניקו תמורה מעולה למחיר, על מנת להתחרות במובילה העולמית. מוצרי דורקו נחלו הצלחה מסחררת בארה"ב, אסיה ואירופה והשתלטו במהרה על נתח רציני מהשוק. רומן שבצ'וק, מבעלי החברה אומר כי - "זה מטורף בעיניי שאנשים יעדיפו להוציא סכום אסטרונומי על הסכין המתחרה רק כי ניימאר הצטלם איתה. מקווה שהצרכן הישראלי ילמד קצת מהצרכן האירופאי לדוגמא, שם אין היתכנות למחירים כה גבוהים למוצר שכזה. זו אחת הסיבות ללמה באירופה מוצרים זולים יותר, הצרכן האירופאי פשוט לא קונה מוצר במחיר מוגזם".

סכין הדגל האהובה של דורקו Pace 6 Plus, זוכה לחידוש מעניין בדמותה של ידית חדשה. ידית D3 המושקת בימים אלה בעלת יכולת תזוזה תלת ממדית המאפשרת ללהב לנוע לא רק למעלה ולמטה אלא גם ימינה ושמאלה. כך מאפשרת הידית להתאים את הגילוח לתווי הפנים באופן מושלם. הידית, בעלת מראה יוקרתי, מעוצבת וארגונומית מתמיד, ומעניקה אחיזה מוצקה בעת הגילוח והתאמה מושלמת לתווי הפנים לגילוח קרוב ובטוח מאי פעם.

מחיר: מערכת סכיני גילוח פרימיום 6 PACEהכוללת ידית + 2 מחסניות (8 סכינים) במחיר 80 ₪ בלבד! (כולל משלוח חינם עד הבית) להשיג ב - MyDorco.co.il

ידית + 4 סכינים 49 ש״ח
ידית + 8 סכינים 80 ש"ח
שמיניית סכינים 65 ש״ח
12 סכינים 90 ש״ח




גם בגזרת סכיני הנשים ממתינים לנו חידושים, לאחר שנה של פיתוח אינטנסיבי, המותג משיק סכין נשית איכותית ומשתלמת לא פחות. Dorco For Her מורכבת מ- 6 להבים מפלדת אל חלד המעניקים גילוח חלק במעבר אחד.

עיצוב הסכין והידית גמיש במיוחד ומאפשר לסכין להתאים את עצמה לקימורי הגוף. פס הסיכוך הכפול של הסכין מועשר בשמן ארגן, שמן אבוקדו ואלוורה להרגעת העור. מבנה הסכין מאפשר זרימה פתוחה של מים לניקוי נוח של הסכין ועמידות לאורך זמן. כל סכין מגיעה באריזה נפרדת לשמירה על הסכין.

ידית D3 שהושקה השנה והיא בעלת יכולת תזוזה תלת ממדית המאפשרת ללהב לנוע לא רק למעלה ולמטה אלא גם ימינה ושמאלה. כך מאפשרת הידית להתאים את הגילוח לתווי הפנים באופן מושלם. הידית, בעלת מראה יוקרתי, מעוצבת וארגונומית מתמיד, ומעניקה אחיזה מוצקה בעת הגילוח והתאמה מושלמת לתווי הפנים לגילוח קרוב ובטוח מאי פעם.

מחיר: מערכת סכיני גילוח פרימיום 6 PACEהכוללת ידית + 2 מחסניות (8 סכינים) במחיר 80 ₪ בלבד! (כולל משלוח חינם עד הבית) להשיג ב - MyDorco.co.il.




הסכינים של דורקו משווקים באתר החברה ונשלחים חינם עד לבית הלקוח.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

עוגל'ה- ילדים אופים בכפר הילדים מל"י כרמיאל

פיליפס אוונט משיקה פתרון חדש להאכלה מבקבוק המאפשר לתינוק לשלוט בקצב ההאכלה, בדומה להנקה

מהיום קל לרדת במשקל בזכות השף הבריא