ערב אחד, שני שפים, 13 מנות וקינוחים



ערב אחד, שני שפים, 13 מנות וקינוחים

ב'ארוחת טעימות' מיוחדת במסעדת סומאק!

9.11.2021, מסעדת סומאק מתחם מלון וילה גליליי בצפת, בהזמנת מקום מראש!

חגיגה קולינארית גלילית יוצאת דופן תתקיים ביום שלישי, 9.11.21 במסעדת השף 'סומאק' שבמתחם מלון הבוטיק וילה גליליי שבצפת. במסגרת הארוע יארח שף המסעדה גדי אולשנסקי את שף מתן שמיר בוגר תוכנית הטלוויזיה הפופולארית 'משחקי השף' שם השתייך לנבחרת של שף מושיק רוט וזכה לשבחים רבים על המנות שהגיש והשניים יקיימו ארוחת טעימות מיוחדת עם 11 מנות, 2 סוגי קינוחים ויין ללא הגבלה.




הארוע יתקיים כאמור בקונספט של ׳ארוחת טעימות׳ שתורכב מ 11 מנות שונות שכולם יוגשו לאורחים- בערב הזה אתם לא צריכים לבחור מהתפריט פשוט להתפנק ולטעום מהכל, חצי מהמנות יכין שף גדי אולשנסקי וחצי שף מתן שמיר. הסועדים יוכלו לחוות חגיגה קולינארית עשירה ומגוונת עם מספר גדול של מנות מגוונות בתפריט ספיישל שהורכב במיוחד רק לערב זה. ארוחת הטעימות תכלול בין הייתר: מנת סאלח אדין- חזה אווז מעושן על קרם ארטישוק ירקות שורש קלויים וקונפי שרי, טורטליני לחי עגל בבישול ארוך, סשימי מוסר, מנת דנבר קט על קרם שום ומרווה, פטריית מלך היער ויין, מנת צלעות טלה לצד בצל ממולא בפריקי, עוף בסו-וייד עם משייה פריקי ובטטה קלויה, אינטיאס- מג'דרה ביוגורט טבעוני מנגולד ולימון כבוש, ניוקי תפוחי אדמה בכרוב סגול מעושן, טרטר קובנייה וביצת שליו, מנת בר ים תיכוני, סוכריות סלק עם מוצרלה טבעונית קשיו, לוז מקורמל וכו'. למרות ריבוי המנות השפים לא וויתרו גם על קינוחים מפנקים: קרמו שוקולד וקטאייף גלילי. לצד המנות המפנקות יוגשו לאורך כל הערב יינות ללא הגבלה, יין אדום ויין לבן - סוביניון בלאן וקברנה סוביניון של יקב רמת הגולן.

החוויה הקולינארית הייחודית, כל המנות והקינוחים והיין ללא הגבלה יימכרו במחיר אטרקטיבי של 480 ₪ לזוג בלבד. מאחר ומספר המקומות מוגבל- נדרשת הרשמה מראש בטלפון:0523631549 או 0733746163 המסעדה הינה כשרה, בהכשרת רבנות צפת.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

עוגל'ה- ילדים אופים בכפר הילדים מל"י כרמיאל

פיליפס אוונט משיקה פתרון חדש להאכלה מבקבוק המאפשר לתינוק לשלוט בקצב ההאכלה, בדומה להנקה

מהיום קל לרדת במשקל בזכות השף הבריא