מתולתלות התפקדו!! רשת ביוטיקייר משיקה סדרת מוצרים לשיער מתולתל

כל אחת שהתלתלים מנת חלקה יודעת כי לא אחת קשה מאוד לסדר את אותה רעמת תלתלים סוררת. בימים אלו הגיעה לביתי ערכת  מוצרים לשיער מתולתל- CURLINGIRL- אביזרים ותכשירים ייחודיים לטיפול בתלתלים. ערכה שלמה שתעשה סדר בבלאגן מבית ביוטיקייר.

רשת ביוטיקייר הינה רשת הלואו קוסט הגדולה בתחום מוצרי טיפוח וקוסמטיקה במחירים הוגנים וללא תחרות, אשר משיקה לראשונה בימים אלו את סדרת האביזרים והתכשירים לטיפול ייעודי טיפוח עיצוב וסירוק של שיער מתולתל ו/או מקורזל. הסדרה בשלב זה תכלול שלושה מוצרים: 2 מברשות מיוחדות להקלה בסירוק השיער וגלייז ג'ל לפיסול ועיצוב שיער מקורזל ומתולתל. כל אותן המתולתלות שבקהל יודעות כי נושא הסירוק הינו הנושא הכואב והכאוב ביותר וכי רצוי למצוא את המסרק המושלם והנכון לפעולה זו. 


אז מה היה לנו בערכה?




מברשת סטיילינג לתלתלים, נפח ושיער קצר:

מברשת סטיילינג מהפכנים להתרת קשרים, סירוק קל, עיצוב והגדרת תלתלים. המברשת מחליקה, מעצבת ומלטשת את השיער. אידיאלית לשימוש בכל סוגי השיער לנשים ולגברים כאחד. בעלת טכנולוגיה מיוחדת להפחתת פריז, מתירה קשרים בקלות, מונעת תלישה של השיער הגורם לכאבים. מעניקה נפח טבעי לשיער ומשדרגת את מראה התלתלים. המברשת מורכבת מכרית ופינים נשלפים לניקוי קל ומהיר ומתאימה לנשיאה בתיק בשל גודלה הקומפקטי.



CURLINGIRL גלייז ג'ל נוזלי לעיצוב השיער ופיסול תלתלים:

ג'ל נוזלי שקוף המפסל, מחזק ומעצב את התלתלים. מגדיר ומדגיש את התלתלים, מעניק להם גמישות וברק לאורך זמן. בין שלל יתרונותיו ניתן להנות משיער ללא תחושת נוקשות ו/או יובש בשיער. עשיר בשמן קיק - מזין את עור הקרקפת ומטהר אותו. מחזק את סיב השערה ומעניק לשיער מראה בריא תוך טיפול בקצוות מפוצלים, שבירת השיערה ויובש. המוצר ללא סולפטים, סיליקונים, פרבנים, מלח ואלכוהול. 


CURLINGIRL מברשת גמישה עם מבנה ייחודי להתרת קשרים:

מברשת גמישה להתרת קשרים, בעיצוב מהפכני בצורת מניפה גמישה, המונעת תלישת שיער וכאב. מתאימה לכל סוגי השיער משיער מקורזל ומתולתל, חלק או עבה ועד לתוספות שיער ופיאות. לסירוק קל וחלק של שיער רטוב או יבש ביעילות ללא צורך בהפעלת כוח. 


וזוהי התוצאה לאחר שימוש במוצרים המושלמים:


את שלל המוצרים המעולים ניתן למצוא בחנויות הרשת ובאתר ביוטיקייר
רשת ביוטיקייר הוקמה כבר לפני 26 שנים, מתוך חזון להפוך את עולם היופי לזמין ובר השגה לכולם ולאפשר לנו הקונים להנות ממבחר אינסופי של מוצרי איפור, טיפוח וטואלטיקה סופר איכותיים לצד מחירים סופר הוגנים. לרשת ישנם כיום כ-25 סניפים ברחבי הארץ, אתר אינטרנט מתקדם לרכישה אונליין ומועדון לקוחות חדש המעניק לצד מגוון הטבות בלעדיות אף הנחה נוספת בכל קנייה. הרשת משווקת כמעט את כל מוצרי היופי האפשריים ביניהם: איפור, טיפוח, שיער, היגיינה, בישום ואף מגוון עצום של אקססוריז, הכל תחת שם המותג הפרטי ובאופן בלעדי דרך סניפי הרשת אשר אף מתופעלים על ידיה ישירות ולא על ידי זכיינים. הרשת מחוייבת לתקני איכות בינלאומיים קפדניים וניצבת זקופה מאחורי הסלוגן האלמותי שלה - ליופי אין מחיר!! 

הכנסו לאתר ביוטיקייר עוד היום ובצעו רכישה ו/או קבלו פרטים אודות הסניף הקרוב אליכם. 



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

עוגל'ה- ילדים אופים בכפר הילדים מל"י כרמיאל

פיליפס אוונט משיקה פתרון חדש להאכלה מבקבוק המאפשר לתינוק לשלוט בקצב ההאכלה, בדומה להנקה

מהיום קל לרדת במשקל בזכות השף הבריא