לראשונה: תצוגת אומנות בנסיעה פרטית ברכבת!



לראשונה: תצוגת אומנות בנסיעה פרטית ברכבת!



לא אחת אני תוהה ביני לבין עצמי אילולא הורי היו משקיעים יותר ולוקחים אותי למוזיאונים ומיצגי אומנות , אילולא הייתי נחשפת יותר אם הייתי סקרנית וצמאה לספוג עוד ועוד . בימים אלו אני עובדת על כך ושמה דגש מאוד גדול, לוקחת את ילדי למוזיאונים השונים (כמובן לאלו המתאימים לגילם), חושפת אותם בדרכים השונות למיצגי האומנות השונים והם נהנים בכל פעם מחדש. 




שבוע שעבר הוצגו עשרות יצירות אומנות ועבודת יד בדרך חווייתית ומקורית ברכבת נוסעת  שנסעה בקו תל אביב – ירושלים – תל אביב. זו הפעם הראשונה שתערוכת אומנות מוצגת בדרך זו.

את התצוגה המיוחדת יזמה העמותה לקידום אומנים Unity Art מיפו. בן רגע, שינו השולחנות והכסאות המוכרים את מראם וייעודם, כאשר עשרות אומנים קשטו אותם בציורים, תכשיטים, בובות, פריטי נוי, פסלונים, סבונים מעוצבים, דובונים ועוד. וזה לא הכול: במהלך הנסיעה התקיימה גם תצוגת אופנה!



היום והשעה נבחרו בקפידה בתיאום עם רכבת ישראל, כך שהאירוע לא יפריע ללוח הזמנים הרגיל שלה. במהלך הנסיעה לא התקיימה מכירה.

"חיפשתי רעיון מקורי שיראה למנהלים, משפיענים ומוזמנים את העבודות היפות של האומנים שלנו", אמרה מריה פרייגר, מייסדת העמותה, "וגם יעביר את המסר שכמו שהרכבת נגישה לכולם - כך גם על האומנות להיות נגישה לכולם". הנסיעה המיוחדת היא חלק מרפרטואר האירועים השנתי והמגוון של העמותה, ששיאו יתקיים ב-21.10.21 בגני התערוכה, ביריד ה"פאן אקספו" השנתי. העבודות והיצירות מוצגות ונמכרות בגלריית העמותה ברח' רזיאל 6, יפו.




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

עוגל'ה- ילדים אופים בכפר הילדים מל"י כרמיאל

פיליפס אוונט משיקה פתרון חדש להאכלה מבקבוק המאפשר לתינוק לשלוט בקצב ההאכלה, בדומה להנקה

מהיום קל לרדת במשקל בזכות השף הבריא