שיתוף הפעולה בין 2 מותגים מנצחים



שיתוף הפעולה בין 2 מותגים מנצחים




חברת "קליל" מכרמיאל חתמה הסכם ספונסר עם קבוצת "מכבי ת"א" בכדורסל לעונת 2021-22.

פרדי אבוקרט מנכ"ל "קליל": "שיתוף הפעולה עם קבוצת מכבי ת"א בכדורסל, שנה תשיעית ברציפות ממשיך להוות עבורנו חיבור מושלם לערכי המצויינות של החברה ולתת השראה בתחום העסקי והקהילתי, קליל שמחה לשתף פעולה עם מכבי Playtika ת"א , מועדון הספורט המוביל בישראל כבר עשרות שנים".

חברת "קליל" מכרמיאל המובילה בישראל את תחום פיתוח וייצור חלונות ומוצרי אלומיניום, חתמה הסכם ספונסר עם קבוצת מכבי Playtika ת"א בכדורסל לעונת 2021-22.

זו העונה התשיעית ברציפות ש"קליל" משמשת ספונסר הקבוצה.

פרדי אבוקרט מנכ"ל חברת "קליל" ציין בחתימת ההסכם: "קליל מבחינתנו זהו חיבור מיוחד בין שני מותגים מנצחים ,שחשובה להם ההצלחה על המגרש ובבית".

עדלי מרכוס, מנכ"ל "מכבי Playtika ת"א: "המועדון שלנו שם לעצמו למטרה תמיד ללכת עם כל המותגים המובילים בתחומם, וכך קורה עם 'קליל'. במסגרת השותפות, גם השנה כבכל שנה, נגיע למפעל 'שבכרמיאל לסיור ולמשחק כדורסל שאצלנו במכבי מחכים ומצפים לו".

דורון ג'מצ'י, סמנכ"ל שיווק ומכירות: "החיבור עם "קליל" חשוב לנו בתור מפעל שממוקם בפרפריה ומעסיק מאות עובדים כבר 70 שנה. אנחנו אנשי מסורת, ולהמשיך את השותפות עם "קליל" זו השנה ה-9 ברציפות, מחממת את הלב".

לאחר חתימת ההסכם הציג דורון ג'מצ'י להנהלה ולעובדי המפעל את צלחת האליפות של מכבי לעונת 20-21 ואת גביע המדינה שמכבי זכתה בו בשנה אחרונה.









תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

עוגל'ה- ילדים אופים בכפר הילדים מל"י כרמיאל

פיליפס אוונט משיקה פתרון חדש להאכלה מבקבוק המאפשר לתינוק לשלוט בקצב ההאכלה, בדומה להנקה

מהיום קל לרדת במשקל בזכות השף הבריא