פנינה רוזנבלום מרחיבה את המשפחה! אשת העסקים פנינה רוזנבלום מתרחבת הן בצד העסקי והן בצד המשפחתי, כאשר מחד תהפוך לראשונה לסבתא מבתה חן שנמצאת בחודש השישי להריונה, ומאידך לאמא גאה לקולקציית תכשיטים יוקרתית חדשה בשם DIAMONDS LOVE, ייחודה בתכשיטי אותיות מודולריים עשויים זהב ויהלומים, אותו הקימה בשותפות עם מותג התכשיטים צופיוף zofiof.השתיים הצטלמו יחדיו לקמפיין זוגי גדול בוילה מפוארת בכפר הס. לדברי פנינה רוזבלום:" הדבר בא בתזמון מושלם עם הפיכתי לסבתא בפעם הראשונה על ידי ביתי חן. המיזם החדש שנערך בשיתוף עם חברת תכשיטי צופיוף, דור שלישי למשפחת יהלומנים, הוליד קולקציה יוקרתית המיועדת לכל המשפחה, אשר מעבר למראם היפה של התכשיטים, מעניקה לרוכש ערך סנטימנלי מיידי וחיבור לאנשים ולרגעים החזקים והמעצימים ביותר בחיים." לדברי אלון צופיוף, מנכ"ל ובעלים של חברת ZOFIOF: "התכשיטים בקולקציה מיוצרים ברמת גימור גבוהה ביותר. כמו כן, כל תכשיט כולל תעודה גמולוגית המפרטת את ערך התכשיט ומאפשרת לבטחו בכל חברת ביטוח ולהעבירו מדור לדור. צילום עינת גולן. מאשרים שימוש ללא תמורה.


פנינה רוזנבלום מרחיבה את המשפחה!




אשת העסקים פנינה רוזנבלום מתרחבת הן בצד העסקי והן בצד המשפחתי, כאשר מחד תהפוך לראשונה לסבתא מבתה חן שנמצאת בחודש השישי להריונה, ומאידך לאמא גאה לקולקציית תכשיטים יוקרתית חדשה בשם DIAMONDS LOVE, ייחודה בתכשיטי אותיות מודולריים עשויים זהב ויהלומים, אותו הקימה בשותפות עם מותג התכשיטים צופיוף zofiof.השתיים הצטלמו יחדיו לקמפיין זוגי גדול בוילה מפוארת בכפר הס.

לדברי פנינה רוזבלום:" הדבר בא בתזמון מושלם עם הפיכתי לסבתא בפעם הראשונה על ידי ביתי חן. המיזם החדש שנערך בשיתוף עם חברת תכשיטי צופיוף, דור שלישי למשפחת יהלומנים, הוליד קולקציה יוקרתית המיועדת לכל המשפחה, אשר מעבר למראם היפה של התכשיטים, מעניקה לרוכש ערך סנטימנלי מיידי וחיבור לאנשים ולרגעים החזקים והמעצימים ביותר בחיים."

לדברי אלון צופיוף, מנכ"ל ובעלים של חברת ZOFIOF: "התכשיטים בקולקציה מיוצרים ברמת גימור גבוהה ביותר. כמו כן, כל תכשיט כולל תעודה גמולוגית המפרטת את ערך התכשיט ומאפשרת לבטחו בכל חברת ביטוח ולהעבירו מדור לדור.

צילום עינת גולן. מאשרים שימוש ללא תמורה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

עוגל'ה- ילדים אופים בכפר הילדים מל"י כרמיאל

פיליפס אוונט משיקה פתרון חדש להאכלה מבקבוק המאפשר לתינוק לשלוט בקצב ההאכלה, בדומה להנקה

מהיום קל לרדת במשקל בזכות השף הבריא