תרילון -תריס בתוך חלון { בתוך הזכוכית}


חדש

תרילון -תריס בתוך חלון { בתוך הזכוכית}

החידוש בתחום ההצללה וכעת עם סוללה ובאופן סולארי וגם באמצעות אפליקציה



חברת אינגלאס המתמחה בביצוע עבודות זכוכית ומערכות הצללה מציגה מערכת הצללה ייחודית לחלון ,פרי פיתוח בלעדי, המותקנת בתוך החלון עצמו { בתוך הזכוכית} וקרויה – תרילון.

תרילון הינה מערכת של תריסים ונציאניים בתוך הזכוכית ,שמתאימה לכל חלון קטן כגדול והחידוש שתרילון מופעלת באמצעות סוללה ובאופן סולארי. כעת החברה שוקדת גם על פיתוח אפליקציה ייחודית באמצעותה ניתן לשלוט על מערכת התריסים, בקלות יתרה, מכל מקום ובכל עת .

תרילון -התריסים הונציאניים הינם בלעדיים ,הרעיון הייחודי נובע מהעובדה שהתריס מובנה בתוך הזכוכית {הכול נמצא בתוך החלון}ולא זקוקים לשום מערכת גלילה חיצונית מגושמת או לארגז תריס.

המערכת מעודנת מאוד בעיצובה ומעניקה פתרון של פתיחה וסגירה עם מנגנון מינורי ובלתי נראה.

תרילון - התריס בתוך חלון מותאם בהזמנות מיוחדות לפי מספר גדלים , ניתן להזמינו גם בפלטה של מגוון צבעים והוא משמש גם כפתרון לאיטום הצללה מפני רעשים ומאפשר גם יצירת אקוסטיקה אידיאלית. בשל העובדה שמדובר בתריס בתוך חלון נחסכים הקשיים שבניקוי תריסים וכמעט ולא קיים בלאי, בשל היות התריס ,מובנה בתוך החלון.

המערכת מהווה פתרון אידיאלי, אלגנטי ועיצובי לכל אילו שנושא ההצללה מעסיק אותם. לא ניתן כמעט למצוא חלונות חשופים בישראל, כי כולם רוצים לאטום את ביתם מפני קרני השמש היוקדות וביחד עם זה גם לייצר לעצמם תחושת פרטיות אסתטית מהעולם שבחוץ.



פרטים לגבי היכן ניתן להזמין את מערכת תרילון ניתן למצוא באתר החברה

www.inglass.co.il במחירים הנעים החל מ-900 ש שקל לכנף חלון .

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

עוגל'ה- ילדים אופים בכפר הילדים מל"י כרמיאל

פיליפס אוונט משיקה פתרון חדש להאכלה מבקבוק המאפשר לתינוק לשלוט בקצב ההאכלה, בדומה להנקה

מהיום קל לרדת במשקל בזכות השף הבריא