אסם-נסטלה ממשיכה להפחית סוכר בקטשופ: משיקה קטשופ עם 56% פחות סוכר, ללא ממתיקים מלאכותיים

מודה, אני אמא קצת נודניקית, לא אחת ילדי מתלוננים בפני שאני דוגלת יותר מידי באורח חיים בריא מה שלעיתים מעט מציק להם, אולם לי באופן אישי אין שום בעיה עם זה! לא שחלילה אני מונעת מהם משהו אולם יחד עם זאת משתדלת מאוד להפחית בקמחים לבנים, בסוכרים ובמלחים ולהציג בפניהם יותר ויותר פירות וירקות. 

לפני מספר שנים השתדלתי מאוד שיאכלו כמה שפחות קטשופ בעיקר בשל העובדה שהוא היה רווי בסוכרים. בשנים האחרונות באסם מבינים את המגמה ולפני כשלוש וחצי שנים השיקה החברה קטשופ עם 50% פחות סוכר. מאז ועד היום הם ממשיכים באותה המגמה לשיפור תזונתי ומפחיתה עוד בכמות הסוכר והנתרן בקטשופ.




בימים אלו משיקה אסם קטשופ מופחת סוכר אשר מעתה יכיל 56% פחות סוכר מהקטשופ הקלאסי, לעומת 50% בעבר וכמות הסוכר תעמוד על 9.9 גרם לעומת 12 גרם ל – 100 גרם. גם כמות הנתרן מופחתת בהדרגה ותעמוד על 395 מ"ג, ללא סימון מדבקה אדומה לנתרן. זהו הקטשופ היחיד על המדף שהגיע להפחתת סוכר כה משמעותית ללא ממתיקים מלאכותיים, תוך שמירה על הטעם. כבעבר, קטשופ אסם מופחת סוכר ונתרן עשוי אף הוא מרכיבים טבעיים בלבד, ללא חומרים משמרים, וללא צבעי מאכל.

מאסם-נסטלה נמסר כי: "מאז השקתו ב-2017 הקטשופ מופחת הסוכר של אסם גדל מידי שנה והגיע לנתח שווק נאה של כ- 11% מהקטגוריה. אנו מאמינים שהמשך הפחתה הדרגתית של סוכר ונתרן הוא המפתח לשינוי הרגלי הצריכה והקניית הרגלים של תזונה נכונה. מהשקת המוצר ועד היום הפחתנו 2.7 גרם סוכר נוספים כשכיום יש בו 56% פחות סוכר מהקטשופ הקלאסי, ובעזרת מבחני טעימה ודיאלוג עם הצרכנים נמשיך במגמה זו."


הקטשופ בכשרות בד"צ.



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

עוגל'ה- ילדים אופים בכפר הילדים מל"י כרמיאל

פיליפס אוונט משיקה פתרון חדש להאכלה מבקבוק המאפשר לתינוק לשלוט בקצב ההאכלה, בדומה להנקה

מהיום קל לרדת במשקל בזכות השף הבריא