נטע אלחמיסטר נבחרה כפרזנטורית רשת אירוקה לשנת 2021


נטע אלחמיסטר נבחרה כפרזנטורית רשת אירוקה לשנת 2021 - שנה שלישית ברציפות
הקמפיין יעלה בהשקעה של 1.5 מיליון ש"ח
לרגל השקת קולקיות אביב קיץ 2021




הדוגמנית, אשת העסקים והיזמית נטע אלחמיסטר נבחרה זו שנה שלישית כפרזנטורית של ERROCA המשווקת את המותגים המובילים בעולם בתחום משקפי השמש והראייה.

במסגרת ההסכם, תוביל אלחמיסטר במהלך השנה קמפיינים של אירוקה ותציג קולקציות של משקפי שמש וראיה של המותגים הבינלאומיים המובילים ביניהם : טום פורד, סלין, גוצ'י, פראדה, דולצ'ה גבאנה, רייבאן, רוברטו קוואלי ועוד.

צילומי קמפיין הקולקציה החדשה ל2021 יערכו במלון הבוטיק פוליהאוס בתל אביב מבית מלונות בראון ויעלה בהשקעה של 1.5 מיליון שח, במהלך חודש אפריל, להשקת קולקיות אביב קיץ 2021.

לדברי לי אפיק, מנכ"ל רשת ERROCA: "שיתוף הפעולה עם נטע מוכיח את עצמו מהיום הראשון. היא ממשיכה להיות רלוונטית ולייצר באזז ועניין בכל קמפיין. היא מזמן הפכה להיות חלק ממשפחת אירוקה ואנחנו שמחים ונרגשים להמשיך לעבודה איתה זו השנה השלישית."

נטע אלחמיסטר אשת עסקים ודוגמנית, בת ה – 26 התפרסמה לראשונה בזכות חשבונה הפעיל ברשת החברתית אינסטגרם, המונה כ 1.7 מיליון עוקבים. לאחר שירותה הצבאי, הקימה יחד עם חברתה את מותג בגדי ים בננהוט ((bananhot אשר נמכרים בהצלחה רבה בכל העולם. אלחמיסטר כיכבה על שערי מגזינים בארץ ובעולם, הצטלמה בתפקיד ראשי לקליפ של הזמר הבינלאומי המוביל MALUMA ואף משחקת בסדרה "סברי מרנן".

רשת ERROCA – הרשת המובילה את אופנת משקפי השמש והראייה בישראל, מונה כיום כ-60 סניפים ברחבי הארץ ובדיוטי פרי בשדה התעופה בן גוריון. אירוקה הינה רשת המותגים המובילה בארץ ומשווקת את הקולקציות הרחבות והעדכניות ביותר של משקפי שמש מבתי האופנה הגדולים והמובילים בעולם בטווחי מחיר רחבים ביניהם: טום פורד, סלין, גוצ'י, פראדה, רוברטו קוואלי, דולצה גבאנה, רייבאן, לצידם קולקציה רחבה ואופנתית של משקפי ראייה ושמש עדכניים במחירים אטרקטיביים ממותג הבית.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

עוגל'ה- ילדים אופים בכפר הילדים מל"י כרמיאל

פיליפס אוונט משיקה פתרון חדש להאכלה מבקבוק המאפשר לתינוק לשלוט בקצב ההאכלה, בדומה להנקה

מהיום קל לרדת במשקל בזכות השף הבריא