מותג Oral-B משיק לראשונה סדרת משחות שיניים 3D White Therapy


מותג Oral-B משיק לראשונה סדרת משחות שיניים
3D White Therapy
משחת שיניים להלבנה ולשיניים רגישות


בואו נדבר רגע על נושא מאוד חשוב- צחצוח השיניים. האם גם אתם כמוני נאמנים לאותה משחה כבר זמן רב? האם גם אתם כמוני ניסיתם הכל ולא מצאתם את אשר חשקה נפשכם או שמא השיניים שלכם?

אני סובלת מבעיות בחניכיים זה זמן רב, לא אחת ביקרתי אצל מומחה כזה או אחר וכולם ככולם המליצו על מוצרים מסויימים שיכולים להקל על התופעה ואכן אני נאמנה לאותה המשחה זה זמן רב.

לאחרונה הגיע אלי משלוח מבית Oral-B עם סדרת משחת השיניים החדשה  3D White Therapy מהיום לא צריך לבחור יותר בין בריאות ליופי.  

המותג Oral-B משיק סדרת משחות שיניים אשר פותרת את הצורך לבחור בין שיניים בריאות לשיניים לבנות. המשחה החדשה, 3D White Therapy, גם מבצעת הלבנת שיניים וגם מיועדת לשיניים רגישות, כך שגם אלו שתמיד רצו שיניים לבנות אך השתמשו במשחות לשיניים רגישות יוכלו מעתה להנות מכל העולמות. הקולקצייה מבוססת על טכנולוגיה חדשנית וקומפלקס מינרלים אקטיבי שיחד מסירים את שכבות הלכלוך והכתמים מהשן, ובנוסף על כך, מתאימים לשינים רגישות ומחזקים את האמייל.

היתרונות הייחודיים של 3D White therapy :

מלבינה שיניים- באמצעות ליטוש, פירוק והסרת כתמים מפני שטח השן לתחושה חלקה יותר ולשיניים לבנות יותר.

מונעת היווצרות כתמים חדשים- באמצעות רכיב מיוחד אשר נקשר לזגוגית השן, לוכד והודף זיהומים יוצרת המשחה שכבת מגן מפני כתמים חדשים ומפני יצירת אבנית.

מזינה ומחזקת השיניים – באמצעות חומר פעיל ייחודי המשחה גם מרגיעה כאבי רגישות עקב עצבים חשופים וגם מחזקת ומזינה את אמייל השן.

חייבת לציין שדי סקפטית יצאתי לדרך חדשה והיום לאחר למעלה משבוע ניסיון עם המשחה יכולה להעיד כי היא פשוט מצויינת, גם עוזרת לשמירה על החניכיים , גם מעניקה תחושת ניקיון ולובן.

3D White Therapy – שתי משחות שיניים להתאמה מדויקת:

Enamel Care בצבע כחול - משחת שיניים מלבינה ע"י הסרת כתמים מעל פני שטח השן ובנוסף המזינה ומחזקת את אמייל השן כנגד כתמים, חומצות וחיידקים.



Whitening Sensitive בצבע ורוד- משחת שיניים מלבינה ע"י הסרת כתמים מעל פני שטח השן ובנוסף בעלת רכיב פעיל המרגיע כאבי רגישות עקב עצבים חשופים ובמקביל בונה שכבת הגנה .




דנה זרמון, הפרזנטורית של Oral-B : "האינסטגרם הוא כלי ביטוי עיקרי כיום, ואין מישהו או מישהי כמעט שלא מעלים תמונת סלפי שכוללת חיוך שחושף שיניים לבנות שנוצרו באמצעות פילטר כזה או אחר. לשמחתי, באמצעות משחת השיניים 3D White Therapy אפשר לוותר על הפילטרים האלה ולחייך בלי לחשוש מהתוצאה הסופית".


מחיר מומלץ לצרכן של משחת השיניים החדשה 3D White Therapy 31.90 ₪

ניתן להשיג ברשת סופר פארם בלבד.

אודות Oral-B

Oral-B® הוא מותג מבית פרוקטר אנד גמבל המוביל את שוק מברשות השיניים בעולם המוערך בכ-5 מיליארד דולר, ומציע מברשות שיניים ידניות וחשמליות לילדים ומבוגרים, משחות שיניים, מכשירים לשטיפת הפה ומוצרים לניקוי שיניים כגון חוטים דנטליים.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

עוגל'ה- ילדים אופים בכפר הילדים מל"י כרמיאל

פיליפס אוונט משיקה פתרון חדש להאכלה מבקבוק המאפשר לתינוק לשלוט בקצב ההאכלה, בדומה להנקה

מהיום קל לרדת במשקל בזכות השף הבריא