מהפיכה בעולם החמאה


מהפיכה בעולם החמאה

"משומשו" משיקה חמאה טבעונית חדשה ומהפכנית:

ממרח בטעם חמאה מופחת שומן


ביום בהיר אחד בני בן ה-14 פיתח רגישות למוצרי חלב, די מבאס לגלות את זה בגיל הזה. אחרי מספר ימים של תלונות  וקיטורים החלטנו שלא עוד! יש המון תחליפים ואין מה להתבכיין. אז נכון, פה ושם הוא עדיין אוכל מוצרי חלב (ואז סובל מכאבי בטן אבל לעיתים רחוקות זה בסדר מבחינתו) אבל לרוב אני מאוד משתדלת לדאוג לו לתחליפים ראויים וטעימים.

שבוע שעבר ממש רגע לפני שבת הגיע משלוח סופר מפנק ובתוכו מספר פריטים שממש אבל ממש מתאימים בעבורו, אחד מהם הינו ממרח בסגנון חמאה טבעוני מבית "משומשו". 

הממרח במרקם קטיפתי ובטעם נפלא של חמאה, מופחת שומן, ללא חלב, 100% טבעוני, ללא חומרים משמרים, ללא כולסטרול, ללא סויה וללא חשש מאלרגנים. המוצר מכיל פחות מחצי מכמות השומן וכמות הקלוריות ביחס למוצרים מקבילים בשוק ואף ביחס לחמאה רגילה. 

ממרח החמאה מכיל כמות גבוהה של סידן והוא ללא שומן טראנס וללא חשש מאלרגניים. בעוד שכל מוצרי החמאה מכילים 70% שומן ומעלה, ממרח החמאה של "משומשו" מכיל רק 35% שומן וכן כמחצית מכמות הקלוריות ביחס למוצרים מקבילים בשוק כולל ביחס לחמאה רגילה. החמאה נפלאה לשימוש בכריכים, בטוסטים, לשילוב בארוחת בוקר וערב, ואף מתאימה לשימוש בבישול ואפייה בשלל מתכונים מתוקים ומלוחים.

ביום שישי בבוקר כשכל בני הבית התענגו על ארוחת בוקר דשנה נסיך הבית בחר בטוסט מפנק עם ממרח החמאה ו"הגבינה צהובה" מבית משומשו והתענג לו על כל ביס וביס.




ממרח בטעם חמאה על בסיס שמן קוקוס מצטרף אל סדרת הממרחים הטבעונית בסגנון גבינות שמנת של "משומשו", הכוללת ממרח בטעם טבעי, ממרח עם זיתים וממרח עם שום שמיר על בסיס רכיבי קוקוס, עם 9% שומן בלבד, ובנוסף ממרח בסגנון קלאסי עם 25% שומן. לאחרונה השיקה החברה לאבנה טבעונית על בסיס רכיבי קוקוס, גבינה העשויה מרכיבים צמחיים בלבד, 100% טבעוני, מכילה סידן וסיבים תזונתיים, אינה מכילה לקטוז, כולסטרול, ללא סויה, ללא שומן טרנס וללא חומרים משמרים. בנוסף, משווקת משומשו צהובות טבעוניות, מגורדת לפיצה ואפיה, מלוחה, מלוחה עם עשבי תיבול, פרמז'ן טבעוני ועוד.

כשר פרווה בהשגחת הבד"ץ העדה החרדית ירושלים.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 13.90 ₪ לאריזת 150 גרם.

להשיג בחנויות הטבע וברשתות השיווק הנבחרות.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

עוגל'ה- ילדים אופים בכפר הילדים מל"י כרמיאל

פיליפס אוונט משיקה פתרון חדש להאכלה מבקבוק המאפשר לתינוק לשלוט בקצב ההאכלה, בדומה להנקה

מהיום קל לרדת במשקל בזכות השף הבריא