ריצפז פרש הום- בניחוח מרכך כביסה - שלמות בניקיון

 כחולת ניקיון ניסיתי אין עד היום ספור חומרי ניקוי לרצפה, יש את אלו שלאחר ניסיון אחד פשוט עזבתי ויש את אלו שהמשכתי והמשכתי אך מודה ומתוודה יש רק 2 מוצרים בהם אני משתמשת באופן קבוע. אני מאוד אוהבת את הניחוח העז שנותר בבית לאחר שאני מסיימת את השטיפה ולכן יש לי מוצר אחד שמותיר את הבית עם ניחוח עוצמתי גם לאחר השטיפה ועוד מוצר שאני מוסיפה לו בשקט בשקט פקק מרכך כביסה מה שמקפיץ את הניחוחות ומותיר את הבית בדיוק כמו שאני אוהבת- ריחני לאורך זמן. 



בימים אלו סנו ממשיכה להפתיע ומשיקה מוצר חדש "ריצפז פרש הום" בניחוח מרכך כביסה "מקסימה" - לראשונה, נוזל לניקוי והברקת כל סוגי הרצפות בניחוח עצמתי של מרכך הכביסה האהוב בלו בלוסום עם אפקט הבישום המתמשך. 



צרכנים רבים מעידים (בדיוק כמוני) כי אין כמו ההנאה מניחוח כביסה נקייה המתפשט בבכל חדרי הבית בתהליך הכביסה והייבוש. המשלוח התקבל בדיוק ביום המתאים- יום חמישי יום הניקיונות, מיד שלפתי את התותחים הכבדים ויצאנו לעבר ניסיונות המוצר, טוב, תקשיבו!!  נוזל השטיפה החדש  יעניק לביתכם תחושת ניקיון ורעננות בניחוח המוכר והאהוב של מרכך הכביסה המושלם. 

האריזה מכילה 2 ליטר.

מחיר לצרכן: 16-23.90 ש"חץ

להשיג ברשתות השיווק 

בקרו באתר סנו לטיפים ומידע על מוצרים, שימוש נכון והדרכה בעולמות התוכן. 

למידע נוסף היכנסו לאתר www.sano.co.il ולפייסבוק https://www.facebook.com/sano.co.il

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

עוגל'ה- ילדים אופים בכפר הילדים מל"י כרמיאל

פיליפס אוונט משיקה פתרון חדש להאכלה מבקבוק המאפשר לתינוק לשלוט בקצב ההאכלה, בדומה להנקה

מהיום קל לרדת במשקל בזכות השף הבריא