המלאכים של שניר מדליקים נר ראשון למען ילדים:



המלאכים של שניר מדליקים נר ראשון למען ילדים:



בן זיני, מגי טביבי, אסי בוזגלו, ג'ודי ניר מוזס, נועם בנאי והמשפיענית ליאל אלי חוגגים הדלקת נר ראשון למען ילדי כפר הנוער "נווה יהודה"

בחמישי האחרון (10.12) התגייסו מפורסמים רבים, בניהם: בן זיני, מגי טביבי, אסי בוזגלו, ג'ודי ניר מוזס, ליאל אלי ונועם בנאי עם מתנדבי עמותת שניר, לאירוע חנוכה, למען ילדי כפר הנוער "נווה יהודה" בנס ציונה, שנמצא תחת המפעל להכשרת ילדי ישראל.

האירוע נערך בקפסולה מצומצמת עם ניר שמול - יו"ר עמותת שניר, עינת אושרי מנכ"לית העמותה שניר ובנימין חן הלוי - מנכ"ל "נווה יהודה". האירוע כלל הדלקת נר ראשון, חלוקת סופגניות, שנתרמו על ידי רולדין, כיבוד חגיגי שתרמה חברת אפלייד וחבילות ממתקים שתרמה חברת שטראוס.

כל אחד מהמתנדבים המפורסמים ברך את הילדים והצטלם איתו, תוך שמירה על ההנחיות של משרד הבריאות. בסיום האירוע המרגש נועם בנאי ביצע את השיר שלו "אף פעם לא לבד".

ניר שמול פתח את האירוע ואמר: "אני מודה לכל המתנדבים שהרימו ערב חנוכה מאיר עבור 90 ילדי כפר הנוער "השוהים ב"נווה יהודה". כמו כן מודה באופן אישי למגי טביבי, שהגתה את הרעיון לפעילות המבורכת".

גודי ניר מוזס חתמה את האירוע ואמרה: "שמחה להיות חלק מעמותת שניר העוסקת למען שוויון הזדמנות בקרב האוכלוסיות החלשות בישראל לרבות משפחות חד הוריות, חיילים בודדים, קשישים , ילדים, חולים וניצולי שואה. לדבריה: "העמותה מאפשרת לשכבות האוכלוסייה החלשות לחיות חיים שוויוניים משמעותיים ואיכותיים לאורך כל חייהם, תוך יישום ערך ערבות החברתית ההדדית".

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

עוגל'ה- ילדים אופים בכפר הילדים מל"י כרמיאל

פיליפס אוונט משיקה פתרון חדש להאכלה מבקבוק המאפשר לתינוק לשלוט בקצב ההאכלה, בדומה להנקה

מהיום קל לרדת במשקל בזכות השף הבריא