זמן האמבטיה- חוויה מלמדת ומהנה להורים ולילדים



זמן האמבטיה- חוויה מלמדת ומהנה להורים ולילדים

זמן הרחצה הוא זמן מיוחד עבור הקטנטנים שלנו.. גלו איך אפשר להפוך את פעולת הניקיון לחוויה מלמדת ומהנה עם ג'ונסונס בייבי..




שגרת זמן אמבטיה, הנה הכרחית לרווחתם הפיזית והרגשית של הקטנטנים. למרות שדו"ח עולמי® של ג'ונסון חושף כי 84% מההורים טוענים שזמן האמבטיה הוא בין הרגעים מועדפים שהם חולקים עם ילדיהם, רבים עדיין ממעיטים בכוחו וביתרונותיו. אבל האמת היא שמאז הלידה, זמן הרחצה מאפשר יצירת מרחב רב-חושי בו מתחזק הקשר בין ההורים לילדים. זמן הרחצה מהווה זמן בילוי והנאה מושלמים ומעורר מיומנויות מוטוריות בקרב הקטנטנים.

ג'ונסונס בייבי מציע טיפים שיהפכו את חדר האמבטיה למקום הכי מבוקש בבית:

היכולת של הילדים מתפתחת ככל שהם גדלים וכך גם העור שלהם. מאפייני עור התינוק שונים מאוד מאלו של המבוגרים- הוא דק יותר, פגיע יותר ומתקשה בוויסות בין חום וקור. לכן, ישנם מס' פרמטרים שיסייעו לו להשיג את חווית הרחצה המושלמת:

1. שילטו בטמפרטורת המים. כשמדובר בעור התינוק, מומלץ לחמם את המים באמבטיה לטמפרטורה של עד 37 מעלות. חשוב לערבב את המים היטב עם הידיים כדי שלא יהיו אזורים חמים יותר מאחרים ולבדוק את טמפרטורת המים באמצעות המרפק.

2. השתמשו במוצרים היפואלרגניים. רחצה של הבייבי רק במים תסיר 65% מהלכלוך שעל גופו, מה שעלול לפגוע במחסום העור העדין שלו. כמו כן, באזורים בהם המים קשים מאוד, עלולים להיווצר גירוי ואדמומיות בעור התינוק. לניקוי יעיל ועמוק מומלץ להשתמש במוצרים היפואלרגניים ועדינים, יעודיים לתינוקות כדוגמת תרחיץ ושמפו מסדרת 'מגע של כתנה' של ג'ונסונס. להשלמת החוויה, מומלץ להשתמש בתחליב לחות מסדרת 'מגע של כתנה' ולסיים עם עיסוי עמוק ומפנק לבייבי.

3. בידקו את מרכיבי המוצרים. וודאו כי המוצרים אינם מכילים רכיבים מזיקים כגון פתלטים, סולפטים, אלכוהול או סבון. סדרת 'מגע של כתנה' של ג'ונסונס מיוצרת מכתנה אמיתית שהותאמה במיוחד לעורם הרגיש של תינוקות.

4. הקיפו את עצמכם בניחוחות מוכרים. מחקרים מראים שמוצרי אמבטיה עם ניחוחות רכים ונעימים משפיעים לטובה על מצב הרוח של הבייבי. בחרו במוצרים עם המרכיבים האיכותיים ביותר ושנבדקו על ידי רופאי עור. מוצרי סדרת 'מגע של כתנה' מכילים כתנה טהורה ובעלי ניחוח עדין, מעורר רגשות חיוביים הן בקרב ההורים והן בקרב התינוקות ומגביר את המוטיבציה לאמבטיות ארוכות ושמחות יותר.

5. הגנו על מחסום העור הטבעי של התינוק. המיקרוביום של עור התינוק מתפתח במהלך השנה הראשונה לחייו. לכן, ישנה חשיבות רבה להגנה על עורו העדין של התינוק ומומלץ להשתמש במוצרים ששומרים על הלחות ורמת ה PH הטבעי של עור התינוק כדוגמת סדרת מוצרי 'מגע של כתנה' של ג'ונסונס.

6. האם להשתמש בספוג? רחצת התינוק היא הכרחית לבריאותו. שימוש בספוג רחצה מגרה את חושיו של התינוק ואף מסייע בהתפתחותו

7. שגרת עיסוי. הכנסת פעולת עיסוי לשגרת אמבטיה נחשבת למועילה ותורמת למעורבות הורה-תינוק שתסייע לו להירגע ולישון טוב יותר. בנוסף, הוכח כי מגע פיזי ועיסויים תכופים משפרים את ההערכה העצמית של התינוק. לאחר אמבטיה חמה מומלץ לעסות בעדינות עם קרם או שמן "מגע של כתנה" לטיפול קל ועדין בעור הרגיש של התינוק.

לזמן האמבטיה המיוחד הזה, מציע ג'ונסונס בייבי את סדרת "מגע של כתנה" המשלבת כתנה אמיתית ומתאימה לעורם העדין של תינוקות כבר מהיום הראשון.

תרחיץ ושמפו Cotton touch על בסיס מים. מיוצר מכותנה אמיתית שתוכננה במיוחד עבור pH מאוזן לעור הרגיש של הילוד. פורמולה קלילה ועדינה מהיום הראשון, לאמבטיה של ניקיון וללא שאריות של חומרים על העור. מכיל 500 מ"ל.

מחיר מומלץ לצרכן: 24.90 שקלים.

תחליב לחות Cotton touch לפנים ולגוף על בסיס מים. מעניק לחות ומגן על עורו העדין של הילוד מהיום הראשון. קל משקל ואיננו מותיר שאריות או דביקות על העור. מכיל: 500 מ"ל. מחיר מומלץ לצרכן: 34.90שקלים.

שמן תינוקות Cotton touch לשיער ולקרקפת. מכיל כותנה אמיתית ומיועד לעור הרגיש של התינוק. נספג במהירות ומגן על עורו העדין של התינוק מהיום הראשון. מכיל: 300 מ"ל. מחיר מומלץ לצרכן: 24.90 שקלים.



אודות JOHNSON’S®

במשך למעלה מ 125 שנים, המותג ג'ונסונס הינו מומחה מהימן בתחום טיפוח העור לתינוקות. כל מוצרי ג'ונסונס נקיים מפרבנים ופטלטים, נבדקים באופן דרמטולוגי ומיוצרים מפורמולות הממזערות את הסיכון לאלרגיות. מגוון מוצרי ג'ונסונס מכילים רכיבים קלים אך יעילים, אשר מיועדים במיוחד לטיפול בעור ושיער עדינים בתינוקות.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

עוגל'ה- ילדים אופים בכפר הילדים מל"י כרמיאל

פיליפס אוונט משיקה פתרון חדש להאכלה מבקבוק המאפשר לתינוק לשלוט בקצב ההאכלה, בדומה להנקה

מהיום קל לרדת במשקל בזכות השף הבריא