ביחד נחזיר את החיוך הביתה


ביחד נחזיר את החיוך הביתה 

קהילת כפר האורנים יוצאת בקמפיין גיוס תרומות של 1.5 מיליון ₪ למשפחת דוויק כהן שביתם נשרף כליל בשישי האחרון 

ביום שישי האחרון, 9/10/20, פרצה שריפת ענק בכפר האורנים. האש שרפה כליל את בית משפחה דוויק כהן, תושבי המקום, שנותרו כמעט מחוסרי כל. 



מדובר במשפחה מורכבת, משה הסב, בן 89, איש מקסים שהיה מתנדב ללא הפסקה בבית הספר, בגינה הקהילתית ובכל מה שאפשר, עבר אירוע מוחי לפני כשנתיים ומאז סיעודי 100% ומתנייד בכסא גלגלים. האם שריה, בת 72, הבת בקי, שהתגוררה בשנים האחרונות עם הוריה, היא אם יחידנית לילד בן 8 הלומד בחינוך המיוחד. 

המשפחה איבדה את רוב רכושם בשריפה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

קהילת כפר האורנים, שמוכרת כקהילה שתומכת, מתנדבת ומסייעת מאד, מחוץ לישוב, כמו גם בתוך הישוב, נרתמה כולה מיד. בני הנוער בישוב החלו במבצעי התרמה בהתנדבות כמו שטיפת רכבים, גיוס כספים בקרב סניפי תנועת הנוער של האיחוד החקלאי, התנועה היישובית ועוד. 




כעת, לאחר קבלת הערכת הנזק, יצאה הקהילה בקמפיין לגיוס המונים בשם ביחד נחזיר את החיוך הביתה, פנתה לעמותת JGIVE שהסכימה להירתם באופן מלא ולסייע ככל האפשר למען החזרת המשפחה לבית בהקדם האפשרי. 

המטרה היא לגייס 1.5 מיליון ₪ למציאת דיור זמני למשפחה עד שיגמרו לשפץ את הבית, שיפוץ מלא של הבית שנשרף ורכישת כל הנדרש, כמו גם סיוע בכלל ההיבטים שהמשפחה נזקקת כרגע כתוצאה מהשריפה. 

התרומות מוכרות במלואן לצרכי מס (סעיף 46) ומועברות במלואן למשפחה. 

גילי כהן, תושבת כפר האורנים ובין יוזמי הקמפיין מספרת: "משפחת דוויק כהן הם משפחה מקסימה, שעברה בשנים האחרונות תקופה מאד מאתגרת ולצערינו בשישי האחרון, הם איבדו בדקות ספורות את כל רכושם. הם כרגע במצב מאד קשה, אנו, כקהילה תומכת, נעשה הכל כדי להחזיר את החיוך לפניהם. אנו באמת מבקשים מכל תושבי מדינת ישראל לפתוח את הלב לתרום ככל יכולתם, גם בימים קשים אלה. עם ישראל הוא עם מדהים, בשעת משבר כולם נרתמים ואנו בטוחים שנגיע ליעד במהירה". 




לינק לתרומות: http://bit.ly/Smile_Back_JGive

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

עוגל'ה- ילדים אופים בכפר הילדים מל"י כרמיאל

פיליפס אוונט משיקה פתרון חדש להאכלה מבקבוק המאפשר לתינוק לשלוט בקצב ההאכלה, בדומה להנקה

מהיום קל לרדת במשקל בזכות השף הבריא