המותג ריו מרה יוצא בקמפיין על סדרת ארוחות מהירות בהשקעה של 1.2 מיליון ₪
"להתענג בכל רגע"
המותג ריו מרה יוצא בקמפיין על סדרת ארוחות מהירות בהשקעה של 1.2 מיליון ₪
תחת הכותרת: "להתענג בכל רגע"
ריו מרה מותג הטונה מס' 1 במכירות שימורי טונה באיטליה, עולה השבוע בקמפיין חדש בישראל המתמקד בסדרת אינסלטיסימה - ארוחות מהירות, המבוססות על הטונה האיכותית של ריו מרה ומיועדות לאכילה בתוך ומחוץ לבית, כפתרון לארוחה שלמה בקופסה שניתן לקחת לדרך.
הקמפיין יעלה בישראל בהשקעה הנאמדת בכ1.2 מיליון ש"ח, תחת הסלוגן שיוביל את הקמפיין בישראל: 'ריו מרה - להתענג בכל רגע!'. מסע הפרסום כולל בין הייתר: תשדירים בטלוויזיה: בערוץ 12 ובערוץ 13, קמפיין דיגיטל, פעילות ברשתות החברתיות, ופרסום בנקודות המכירה. כמו כן, מתוכננת פעילות משפענים וקד"מ.
הקמפיין החדש של ריו מארה ידגיש את הערכים והזדמנויות הצריכה הרבות של סדרת הטונה אינסלטיסימה: ארוחות טעימות, מבוססות טונה מובחרת , שניתן לאכול בכל רגע ובכל מקום; בפיקניק או בטיול בארץ או בחו"ל, במשרד ואפילו בבית כארוחה. כמו כן הקמפיין יחשוף את מגוון הארוחות של הסדרה, לדוגמא: ארוחה עם טונה בסגנון מקסיקני, ארוחה עם טונה וירקות גינה, ארוחה עם טונה ואורז וירקות, ארוחה עם טונה , קוסקוס וירקות.
ריו מארה מותג הטונה מס' 1 במכירות שימורי טונה באיטליה, הוא מותג פרימיום בינלאומי ותיק. הייחודיות שבתהליך הייצור של טונה ריו מרה היא שהדגים שנבחרים בקפידה עוברים תהליך של ניקוי כפול להסרת כל עודפי השומן והחלקים שאינם ראויים ולאחר מבדקי איכות ועמידה בתנאי בקרה קפדניים לאורך כל שרשרת האספקה, מקבל הצרכן נתחים, ורדרדים (מלשון ורוד) וסופר טעימים ועליהם מבוססת סדרת הארוחות אינסלטיסימה של ריו מרה.
הצצה לקמפיין: https://youtu.be/b_VV4P1KXow
תגובות
הוסף רשומת תגובה