קפה שחור ברכבת אקספרס / מאיר גז

קפה שחור ברכבת אקספרס / מאיר גז

סטימצקי הוצאה לאור




מניחה שלא צריכה להמשיך ולספר לכם על אהבתי הישנה שחזרה אלי והיא הקריאה. אני כל כך נהנית לעצור את הטירוף היומיומי שלי, לשכב במיטה, בספה או סתם בחופשה ולהתענג על ספר כזה או אחר. הפעם בחופשה האחרונה שלי בחרתי את הספר "קפה שחור ברכבת אקספרס" ותקשיבו מדובר באחד הספרים המרתקים והמותחים שקראתי לאחרונה.

הספר עוסק בחייה של מאיה רווקה יפיפיה ומיוחדת המחפשת את המיועד שלה. ביום בהיר היא נפגשת עם עם אמיר, בנו של איל הון ישראלי, הדייט המוצלח בבית הקפה הקטן והאינטימי מסתיים בנשיקה. למחרת בבוקר מתברר למאיה כי אמיר מצא את מותו בתאונת רכבת מספר שעות בלבד לאחר שנפגשו לאחרונה. מאיה הופכת לחשודה מיידית ומוצאת את עצמה בעין הסערה, אירוע רודף אירוע, ודומה כי בכול יום שעובר האמת חמקמקה ומתעתעת. כמו בתנועת רכבת, העלילה דוהרת לקראת פתרון התעלומה כשבכל רגע, הפתעה חדשה מגיחה על המסילה וטורפת את כול הקלפים. 

הספר כתוב בצורה שנונה ומעניינת מאוד, כזה שתרצו להמשיך ולקרוא עוד ועוד. האמת כאשר סיימתי את הספר מלבד המלל עצמו מצאתי את עצמי דנה עם בעלי בסוגייה שאני מאמינה בה וחיה לפניה והיא "חייה את היום כאילו אין מחר", האם גם אתם חיים כך?

ממליצה בחום, אחד הספרים המהנים שקראתי, רכשו עוד היום, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!

מאיר גז, מחבר הספר: " אני מאמין שהחיים שלנו הם כאן ועכשיו ולכן חשוב שנהנה מרגעים קטנים כגדולים כמו קריאת ספר שעושה טוב לנשמה, כמו גם, מהדרך שאנחנו עושים ומההחלטות שאנו מקבלים. מגיל צעיר התחלתי לכתוב בהתחלה שירים למגירה ולחבר'ה ומשנת 2018 כותב ספרי מתח קלילים וקצביים השזורים בדמיון רב. אני מזמין אתכם להתרווח בכיסא ולהתרגש כמוני מקפה שחור ברכבת אקספרס.."

על מחבר הספר:

מאיר גז, סופר, משורר, מגשר, יזם ומנתח מערכות מידע בעיקר בתחום הביטוח לדבריו 'תחום שמרני אבל מרתק שגם בו אפשר לתת ביטוי ליצירתיות'. הספר קפה שחור ברכבת אקספרס הוא ספרו הרביעי. מאיר מחבר ספרי המתח: 'מונדרה' ו'סולו לשניים' ואוסף השירים 'וגם אם חולמים אנחנו'.


ניתן לרכוש את הספר קפה שחור ברכבת אקספרס, מאת מאיר גז

ברשת סטימצקי באתר ובחנויות


188 עמ', מחיר לצרכן 92 ₪.













תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

עוגל'ה- ילדים אופים בכפר הילדים מל"י כרמיאל

פיליפס אוונט משיקה פתרון חדש להאכלה מבקבוק המאפשר לתינוק לשלוט בקצב ההאכלה, בדומה להנקה

מהיום קל לרדת במשקל בזכות השף הבריא