3 ימים בצפת-הרצאות, סיורים ולינה ב 490 ₪ בלבד!



חופש עם ערך ותוכן במחיר שווה לכל כיס:

3 ימים בצפת-הרצאות, סיורים ולינה ב 490 ₪ בלבד!



לצד עליית המחירים המטאורית בכל התחומים ועל אחת כמה וכמה בתחום התיירות והחופש, במרכז התיירות אסנט בצפת מזמינים את עם ישראל לחופשת קיץ עם ערך מוסף במחיר נוח ושווה לכל כיס: 2 לילות, שלושה ימים כולל הרצאות, כנסים, סיורים, ארוחות ולינה בפחות מחמש מאות שקלים!.




מי לא רוצה לצאת לחופשה, לנוח, להתאוורר ולחוות?. לצד עליית מחירים משמעותית בחשמל, צרכנות, מגורים וכלל תחומי החיים, ולצד התייקרות החופשות ברחבי הארץ, דבר הגורם לרבים לחפש דרכים יצירתיות לחופשה זולה או לוותר עליה, במרכז אסנט מזמינים לחופשה עשירה ומפנקת, 2 לילות שלושה ימים ב 490 ₪ בלבד.

במרכז התיירות המוביל בצפת – אסנט, החליטו להשיק תכנית חדשה ועשירה במיוחד של פעילויות ואירוח על מנת לאפשר חופשה עם ערך מוסף באחת מערי התיירות הקסומות בישראל- צפת.

על פי התוכנית, במהלך חודשים יולי – אוגוסט יתקיימו שישה מחזורי אירוח בקונספט זה. שלושה סביב קבלה וסודות הנפשר (12-14.7, 25-27.7, 15-17.8) ושלושה מחזורים העוסקים בתקשורת מקרבת וזוגיות (18-20.7, 1-3.8, 22-24.8). כל אחד מהמחזורים כולל לינה של 2 לילות במתחם החדש באסנט - 'אסנט גסטהאוס' המציע לינה משותפת, נקייה ונעימה בלב העיר העתיקה בצפת, ארוחות בוקר עשירות, סיורים, הרצאות, כנסים ופעילויות בתחומי האירוח באווירה חמה ומשפחתית ובמחיר שאין כמותו בישראל.




במרכז התיירות אסנט צפת מציינים כי התכנית המיוחדת נבנתה על מנת לאפשר הידברות, פתיחות ואחדות בין האוכלוסיות השונות בחברה הישראלית עם הצצה לעיר הקסומה- צפת, ומיועדת למטיילים, צעירים במהלך השירות הצבאי או לאחריו ואוכלוסיות המעוניינות להכיר, להתנסות ולחוות. לזוגות המחפשים יותר פרטיות ניתן לקחת חדר זוגי בעלות של 1,080 שח בלבד.



מספר המקומות מוגבל, לפרטים נוספים והזמנות: https://www.ascent.co.il/nofesh1/ או בטלפון 0773601101

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

עוגל'ה- ילדים אופים בכפר הילדים מל"י כרמיאל

פיליפס אוונט משיקה פתרון חדש להאכלה מבקבוק המאפשר לתינוק לשלוט בקצב ההאכלה, בדומה להנקה

מהיום קל לרדת במשקל בזכות השף הבריא